וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מריה קארי מנעה ממני סקס עד החתונה"

שירות וואלה! סלבס

18.12.2012 / 0:16

מתברר שהדיווה הגדולה לא מאמינה במגע אינטימי עד שהבחור שלה יגיד "איי דו". אז זו הסיבה לכך שניק קנון הסכים להתחתן, רק שישה שבועות אחרי שהחלו לצאת? וואלה! סלבס ברזלית

נמצאה הסיבה לכך שמריה קארי, אחת הזמרות המצליחות ברחבי הגלובוס, מצליחה לשמור על היחסים עם בעלה כל כך מוצלחים - סקס, או יותר נכון, היעדר חיי מין. בעלה בשנים האחרונות ואבי ילדיה, הקומיקאי ניק קנון, גילה לאחרונה שהדיווה פשוט לא אפשרה לו לקיים איתה יחסי מין, עד שנישאו בשנת 2008.

מריה קארי, ניק קאנון. ספלאש
ככה זה נראה מאז החתונה. מאריה קארי וניק קנון דוהרים/ספלאש

קאנון, שהפתיע עם הווידוי המרעיש בתוכנית של שדרן הרדיו האוורד סטרן, פגש את הזמרת הגדולה לראשונה בשנת 2005, אבל השניים נישאו רק אחרי שלוש שנים ידידותיות. אל דאגה, זה לא שהם היו יחד לאורך כל התקופה, אלא החלו לצאת תקופה ארוכה אחר כך. למרבה ההפתעה, כשישה שבועות יבשושיים בלבד אחרי שהחלו להתראות בקטע הרומנטי, השניים כבר אמרו אחד לשנייה "איי דו" בטקס סודי באיי הבהאמס. עכשיו הכל מובן.

לדבריו של הקומיקאי בן ה-32, הוא וזוגתו, שגדולה ממנו בעשר שנים שלמות, אפילו לא החליפו נשיקה עד שעמדו מול הכומר, בהתאם לאמונתה של מריה. "לא קיימנו שום מגע מיני, אבל זה לא שינה לי", חשף הבעל האמיץ שכנראה חטף מטח צווחות מהזמרת בבית, "היא אחת הנשים היפות ביותר שצעדו אי פעם על כדור הארץ". שקיות הקאה, מישהו?


פעם אחר פעם וואלה! סלבס מנסה לשמור את עצמה לחתונה. זה נגמר בעוד לקוח מרוצה.


האזינו: מריה קארי מברכת בעברית

מריה וניק דוהרים בפארק השעשועים

  • עוד באותו נושא:
  • מריה קארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully