וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה זמן לוקח לגל גדות להתלבש?

נועה רוזין

17.12.2012 / 14:23

מתברר שגם הנשים היפות והעשירות ביותר בארץ סופגות השראה מסלבס אחרות - לפחות בכל הנוגע לבגדים בארון הפרטי. וגם: כמה זמן הן מסתדרות מול המראה בבית? וואלה! סלבס פוזה

צלם: אבי כהן עריכה: רן צימט

בין היפים והאמיצות שהגיעו אתמול (א') לתצוגת הפתיחה עמוסת הכוכבים של Gindi TLV Fashion Week, היו גם כאלה מפורסמים שדווקא לא צעדו על המסלול הלבן הארוך. וואלה! סלבס תפסה כמה אופנתיים במיוחד, לשיחה על אייקון האופנה הפרטי שלהם ומי עושה להם חשק להתלבש וזכתה לכמה תשובות מפתיעות במיוחד.

מנחת הערב, נועה תשבי, מגלה שאת ההשראה שלה היא מקבלת מאאוטפיטים שנוצרו בשנות ה-30-40-50 ולא ממישהי ספציפית, כשאצל גל גדות זה מגיע מחולק לז'אנרים, פעם מעולם הרוקנ'רול ופעם עם השפעות רומנטיות. מיה דגן חושפת שאת ההשראה שלה היא מקבלת ממעצבי על כמו ארמאני ופראדה והישראלית הכי הוליוודית, איילת זורר, מחליטה ללכת על קיצוניות - ביום שכולו שחור או לבן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התלבשה ובאה? ממש. גדות ובעלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה לגבי המתלבשות השוות? אז ככה, זורר מפרגנת לשחקניות יעל אבקסיס ורונית אלקבץ, תשבי בעד אפרת גוש האדג'ית, אורי פפר נהנה ממלבושיה של יובל שרף, אסף אמדורסקי בעד האקסית דנה פרימן וענת הראל מפנטזת על הארון של הכותבת דפנה לוסטיג.

אבל השאלה המעניינת ביותר היא בכלל כמה זמן לקח לגברות הנכבדות להתלבש? השחקנית-מעצבת דורית בר אור זרקה על עצמה את השמלה הלבנה הארוכה ועלתה על ההסעה תוך 30 שניות, אמדורסקי לא השקיע הרבה מחשבה ממש כמו אורי פפר העסוק, ורק גל גדות לקחה את הזמן עם ההחלטה - שעתיים של התארגנות. טוב, הכי פאשן מצדה.


וואלה! סלבס קיבלה הכי הרבה מחמאות כשהלכה נטורל, בלי בגדים. כלומר, מחמאות מחבריה הגורילות בגן החיות.


למה דליה מזור הבריזה משבוע האופנה?

אוברסייז על המסלול: גילי סער בהריון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully