וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארזה לבד: מירי בוהדנה, בבו והילדים טסים לתאילנד

וואלה! סלבס

16.12.2012 / 0:53

הדוגמנית והאמא הכי שווה בתעשייה, החליטה שבמקום לרוץ בין הצגות חנוכה השונות, היא לוקחת את הילדים ובן הזוג לחופשה מפנקת בת שבועיים לתאילנד. וואלה! סלבס רוצה גם

איך אתם יודעים שהגיעה עונת הטיולים במזרח הרחוק? כמובן, סלבס ארצנו נודדים לתאילנד האקזוטית. וואלה! סלבס כבר סיפרה לכם שגלית גוטמן עברה בדיוטי פרי ועלתה על מטוס לאיים הרחוקים, וכעת מגיע תורה של מירי בוהדנה - עוד יפהפייה מקומית שארזה מזוודות ולוקחת את המשפחה לחופשת חורף בת שבועיים, עם המון שמש מפנקת.

מירי בוהדנה. שי אוקנין
משקפי שמש - צ'ק! מירי בוהדנה וצאצא/שי אוקנין

בוהדנה טסה היום (א') יחד עם בן זוגה, בבו קובו, ודאגה שלא להשאיר בבית את שלושת הילדים המשותפים - בן הבכור (5), אסתר המגניבה (שנתיים וחצי) ורפאל הפעוט בן השנה פלוס. זוהי דרך מצוינת לברוח מהשגרה עבור בוהדנה, שבטח לא חוששת להשוויץ בגוף חטוב-פוסט-שלוש-לידות, וגם דרך נהדרת שבה כל הילדים יכירו תרבויות רחוקות - ממש כמו זו של תושבי בנגקוק.

יחד בחו"ל, בוהדנה וקובו יבלו קצת זמן איכות אחד עם השנייה, יעברו ככל הנראה סשן של שיזוף ממכר על שפת הבריכה וירימו את מצב הרוח בעזרת כמה קוקטיילים מענגים להורים וגלידה לקטנים. הרי רק עבור זה שווה לבלות כמה שעות סגורים יחד במטוס ענק, לא?


וואלה! סלבס ניסתה לטוס בספונטניות לחו"ל, אבל הכסף נגמר לה בקניון, עוד לפני שהספיקה לרכוש כרטיס לרכבת לנתב"ג.


לקראת הנסיעה: מירי בוהדנה מזיעה

איפה בילתה מירי בוהדנה בסילבסטר הקודם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully