וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונית, שימי לב: עידו רוזנבלום חולם להיות רוקסטאר

נועה רוזין

15.12.2012 / 0:53

אם חשבתם שמגישת החדשות הלוהטת יונית לוי היא הדבר הכי סקסי בעולם בעיניו של בעלה המנחה, אתם טועים. ומה רוזנבלום בכלל עושה לפני השינה? וואלה! סלבס תעשה לה ילד

צילום: דייב שחר, עריכה: אמיר קוטיגרו

אתם מכירים אותו כמנחה החביב מהטלוויזיה או כבעלה המגניב של יונית לוי, אבל בגלגול אחר יכול להיות שהיינו מכירים את עידו רוזנבלום כדמות שונה לחלוטין, כזו של אחד שצורח על הבמה, מגרש מעליו גרופיות ושובר גיטרות ביום יום. הכל בגלל שרוזנבלום היה שמח להיות מוזיקאי מוערך, כזה שעושה רוקנ'רול על הבמה. הו, כמה שזה עושה לו את זה.

לא שחסר לו הרבה, אבל בעלה של מאמי החדשות הלאומית גילה לוואלה! סלבס שאם היה זוכה במיליון שקלים חדשים, היה מבזבז חצי מהם על שטויות וחצי היה נותן. ככה זה, נדיב שכמותו. אם חשבתם שהיה מוציא את הכסף על חופשה בחו"ל, רשמו לעצמכם שהדרך מעבר לגבול כרוכה עבורו בסבל, כיוון שרוזנבלום הכי מפחד מכך שהמטוס שלו יתרסק בדרך. חס ושלום!

עידו רוזנבלום. אביב חופי
לא עולה על מטוס. עידו רוזנבלום/אביב חופי

אה, כולם יכולים להירגע, מתברר שיונית בחרה גבר די מטופח. הזקן השובב והטי-שירט לא אומרות שהוא פחות משיקע בעצמו, כיוון שרגע לפני שהוא נכנס למיטה, עידו מוודא עם עצמו שהעביר חוט דנטלי בפיו וצחצח את השיניים. נשיקת לילה טוב, מישהי?


וואלה! סלבס לא צחצחה שיניים מאז שקראה כתבה שהמעשה מיותר. אז מה אם השיניים שלה באות בארבע צבעים, משנהב ועד שחור לייט? נשיקות!


אל תעזבי: יונית לוי שוב טסה לעידו

עידו רוזנבלום מפנק את יונית בפלאפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully