וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: הסופגניות של הוליווד

וואלה! סלבס

15.12.2012 / 0:46

הן טוגנו בשמן עמוק, והפכו לספוגניות אמיתיות. על מנת שכוכבות הוליווד העגלגלות יתענגו גם מרוח חג החנוכה, החליטה וואלה! סלבס ללקט אותן, ולשבחן במילוי אקסקלוסיבי

הו, הו, הו: באזורים הקרובים לשטיח האדום, יחגגו בקרוב את חג המולד לצד עץ אשוח דקיק ומקושט, ובעיקר יקרעו עטיפות צבעוניות לגזרים בתאווה מעוורת. לעומת זאת, במדינתנו המזערית במזרח התיכון, חל חג חנוכה. על מנת שכוכבות הוליווד לא תפספסנה את האור הנוטף מגבולות יזראל, אותו אי אפשר שלא לחלוק, בחרה וואלה! סלבס ללקט שבע נשים אקראיות ועגלגלות, שמזכירות לה את העונג הצרוף שמתחולל בפיה כשהיא בולסת סופגניה, ולמלא אותן בשפע שנחסך מהן. מבריטני ספירס, דרך אדל ועד האני בו בו, קבלו את הסופגניות העסיסיות של הוליווד, והמילוי החמים שהתווסף להן. בון אפטיט!

בריטני ספירס

שלבי טיגון: אופס, היא עושה זאת שוב: מעלה ומורידה, מעלה ומורידה, מעלה ומורידה. גברת ספירס מעולם לא שמרה על יציבות נפשית, וכמו כל בת אנוש טיפוסית, זה התבטא גם במשקל גופה הדינאמי. פעם שמרה על גזרה צנומה, ונהגה לחשוף דקיקות מוגזמת בכל וידיאו קליפ, והיום - על אף שלאאוטפיטים לא התווסף בד הכרחי - בריטני הרוויחה צורה חדשה, כזו שמתאימה לגילה המתקדם יחסית (כן, היא כבר לא נערת דיסני).

המילוי שחסר לה: ובכן, יש לה כמעט את הכל. היא סופרסטאר בקנה מידה כמעט על-טבעי, וזה ניכר בכל צעד שעשתה בקריירה (גם כשצללה לאשפתות) אבל מה לעשות, לסופגניה הזו חסרים כדורים פסיכיאטרים, כאלו שיעשו סדר בראשה הסורר.

ג'סיקה סימפסון

שלבי טיגון: אחרי קריירה מוסיקלית יחסית כושלת, שנות ריאליטי משגשגות והריון ראשון; הנערה הבלונדינית שפרצה לתודעה במועדון דיסני הידוע לשמצה, הפכה לפחמימה ספוגת שמן, שכמעט קשה להביט בה. מדובר בתאונה שנגרמה, ככל הנראה, מבולמוס אכילה כפייתי - והסתיימה ברזון. כן, היא חזרה לגזרה סבירה, לא אנורקטית ולא נשפכת. הידד לבריאות!

המילוי שחסר לה: היא ניחנה בפני בובה, כריזמה מספקת ושיער מלא. ובכל זאת, אם לשפוט את שעות העריכה הרבות שהוצגו בתכניתה המביכה, לא מדובר ביצור משכיל במיוחד. איי.קיו יעשה את כל ההבדל. לתשומת לבך, סימפסון.

קים קרדשיאן

שלבי טיגון: את קימוריה הגסים של קים קרדשיאן, אי אפשר לפספס, וככל הנראה הם אלו שהפכו אותה לסוג של אלילת מין בדמיונם הרדוד של מגוון רחב של אנשים (זה, וגם קלטת סקס שהודלפה). מאז, היא לא ממש טורחת להיכנס למשטרי דיאטה חריפים, ושומרת על גזרתה האטרקטיבית. בתבנית דחוסת סופגניות, היא ככל הנראה זו שתישלף ראשונה.

המילוי שחסר לה: קרדשיאן, על אף שאת נראית לבבית ועיסוקיך הבלתי מזיקים (כמו השקת דוכני מילקשייק), מספקים בעיקר רגעי נחת צהובים - סטייל הוא לא עניין של מה בכך. שפרי הופעתך, במהירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ג'ניפר לופז

שלבי טיגון: את הרוח הלטינית עליה ג'ניפר לופז מקפידה לשמור, אי אפשר להסיר ממנה. וכן, גם לא את האיבר שעשה אותה, זה שהפך את מידות 34/36 למעט לא רלוונטיות. ג'ני מהבלוק, יכול להיות שבעשור האחרון טפטפת מעט שפיות למוחן האכול של בנות המערב בעזרת ישבנך המפורסם. גוד פור יו.

המילוי שחסר לה: במקרה של לופז, אין באמת צורך במילוי.

אדל

שלבי טיגון: לפני שקולה של אדל כבש את תחנות הרדיו ומצעדי הפזמונים, פיגורה כמו שלה כמעט ולא נראתה על המסך. אך כן, יכולת שירה יוצאת דופן, ורפרטואר עליו עמלו מיטב המפיקים, מסוגלים לחסל את הצורך בחזות צנומה וחולנית. כשהיא הפציעה, הפרעות אכילה כמעט הרגישו "כל כך נייטנטיז". ככה זה, כשאת בולעת את העולם. ליטרלי.

המילוי שחסר לה: אפשר לומר שכמעט וכלום, יש לה את הכל. אולי קמצוץ של טראשיות, מעורבבת בטין ספיריט, יוסיפו עוד קצת חריפות למוצר השלם.

כריסטינה אגילרה

שלבי טיגון: עוד ילדת דיסני שלא תוכל לחסוך מאיתנו תמונות אילוסטרציה של "לפני ואחרי". קאסט הילדים העתיק ככל הנראה צרך את אותו החומר שגרם לשינויים הפיזיולוגיים. אגילרה, לעומת ספירס, עברה טרנספורמציה דרמטית. מבחורה אנורקטית לכל הדעות/עלה נידף ברוח - הפכה לאלופה בהדיפת כדורי ברזל.

המילוי שחסר לה: אגילרה הפכה לפח אנושי מהלך, ואין ממש איך להכיל את כמויות הטראש שהיא מספקת. קצת כמו מקבילתה (ע"ע ספירס), אלגנטיות וויל מייק אול דה דיפרנט.

האני בו בו

שלבי טיגון: על אף האמריקניזציה באזורנו, האני בו בו מטילה אימה. כן, התחושה שהיא באמת קייימת, גם אם אי שם, קשה מאד לעיכול. היא המלכה האם של הגרמלינס, וזאת למרות שהיא עדין רובצת בעשור הראשון לחייה. מדובר בסופגניה קטנה, שתפחה, תפחה, תפחה - והפכה למפלצת בפוטנציה.

המילוי שחסר לה: כזה בצורת אילן יוחסין הולם. אלוהים פאקין אדירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully