וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר עצוב: מיכל שפירא ויואב שוורד נפרדו

וואלה! סלבס

3.1.2013 / 10:34

אחרי מערכת יחסים בת תשעה חודשים, זוגיות יוצאי הריאליטי הכי מפתיעה בביצה הגיעה לקיצה. שוורד ושפירא חוזרים לשוק הפנויים-פנויות, מעוניינים? וואלה! סלבס מנחמת

אחרי תשעה חודשי זוגיות, צמד יוצאי הריאליטי הנושנים, מיכל שפירא ויואב שוורד, החליטו לפרק את החבילה ולהיפרד כידידים.

הזוגיות של השניים נחשפה בחודש מרץ האחרון, אז יצאו זוכה "קחי אותי שרון" ומי שכיכבה בתוכנית "פרוייקט Y" מהארון הזוגי, והחלו להופיע כשהם שלובי ידיים באירועים והשקות. אתמול (ד'), במסיבת ההשקה הקליפ של ההרכב אופנהיים מיוזיק פרוג'קט שבו מככבת שפירא, השניים הודו שהם כבר לא יחד.

מיכל שפירא, יואב שוורד. אביב חופי
ממש כמו אייל ורוסלנה. מיכל שפירא ויואב שוורד חבוקים/אביב חופי

שפירא ושוורד גילו כי הם מנהלים מערכת יחסים זוגית, כחמישה חודשים אחרי שבן זוגה הקודם של שפירא, היוצר המוזיקלי אורי סלונים, נפטר לאחר מלחמה ממושכת במחלת הסרטן. הזוגיות שלה עם סלונים אף תועדה בסדרה "בקרוב אהבה", ששודרה לפני כשנה וחצי בערוץ 2.

שוורד עצמו, התרחק מאור הזרקורים בשנים האחרונות. השניים, כך לפי מקורבים, הכירו כבר לפני מספר שנים, אך בשנה האחרונה מערכת היחסים שלהם הפכה לאינטימית. לאחרונה, בני הזוג אמנם הצהירו בכל מקום כי חתונה עוד רחוקה מהם, אך נראו צמודים למדי בכל אירוע שאליו הגיעו בצוותא. כעת, זה נגמר. חבל.

שפירא בתגובה: "בצער רב וביגון לא קודר, בסופה של תקופה נפלאה, אנו מודיעים בחיוך כי סיימנו את הזוגיות שלנו בהחלטה משותפת ומאחלים אושר והצלחה זה לזה. מיכל ויואב".


וואלה! סלבס לא מאמינה באהבה. היא מאמינה רק בכסף, גברים ויהלומים.


צפו: כוכב דמדומים מטיל את מימיו בציבור ונעצר

נתפס על חם: הרגע המביך של עידו רוזנבלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully