וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה: הראל סקעת נתקע תלוי באוויר

וואלה! סלבס | צילום: גולשים

11.12.2012 / 15:31

תקלה מלחיצה במיוחד שארעה במהלך הצגה של "פיטר פן", תפסה את הראל סקעת כשהוא תלוי בגובה של כמה מטרים מעל הבמה - בלי יכולת לרדת בחזרה אל הקרקע. וואלה סלבס עפה על עצמה

תמונות גולשים

אומרים שכל העולם הוא במה וכולנו שחקנים, והאמרה הזו תקפה גם לגבי הראל סקעת, שנתקל במהלך אחת מההצגות של מחזמר חנוכה בכיכובו - "פיטר פן" - בסיטואציה די מביכה. הזמר, שנתלה על רתמות במהלך המופעים השגרתיים ומתעופף כשהוא תלוי בגובה של כמה מטרים מעל הבמה, נתקע באוויר מבלי שהצליח לשוב לקרקע. שנאמר, סקעת על הגובה.

התקלה המלחיצה, שארעה במהלך מופע שהתקיים אמש (ב'), תפסה את הזמר לא מוכן מול קהל של אלפי הורים וילדים. אבל השחקן הראשי נראה די רגוע, כששלושה אנשי צוות פלשו לבמה בכדי לחלץ אותו לפני שייגרם לכוכב נזק ממשי. "בארץ 'לעולם לא' יש לי כל כך הרבה חברים, יש לי חברים אינדיאנים - וגם את בוב הבנאי", צחק סקעת.

"לפעמים שאני נתקע באוויר הוא בא לעזור לי. נתקעתי כי יש פקקים באיילון", אמר לקול תשואות הקהל, שגם תיעד את האירוע המביך משהו. "תודה בוב! יש לי מגבים, אם יורד גשם, תודה בוב", המשיך הסקעת. סוף טוב, הכל טוב, ואחרי דקות של מתח, הוא נעזר בסולם גדול ממדים והצליח לדלג על הבמה. נשימה לרווחה, לא?


וואלה! סלבס מרחפת גם היא באוויר לפעמים, בעיקר כשהיא צופה בקטעי ארכיון של אליל הילדות שלה - יאצק. פשוט אורגזמי!


הראל סקעת מפרגן להריון של שירי מימון

סרט אימה: הראל סקעת נקלע לסופה בניו יורק

  • עוד באותו נושא:
  • הראל סקעת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully