וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי גולסטאר מספרים על נס חנוכה שלהם

נועה רוזין

11.12.2012 / 15:03

בעיצומו של חג החנוכה, התפנו הכוכבים החדשים על המסך להדליק נרות עם עובדי הוט ועל הדרך סיפרו על נס חנוכה הפרטי שלהם. וואלה! סלבס פח שמן. כן, פח

צילום: דייב שחר עריכה: אמיר קוטיגרו

בזמן שאתם בלסתם סופגניות, לביבות ומה שביניהן, היו כאלו שהמשיכו לעבוד קשה ולבדר אנשים. אז נכון, לא מדובר בכוכבי הפסטיגל, אבל היי, נראה אתכם מתמודדים עם מאות ילדים והורים שדורשים חתימה.

כוכבי גולסטאר: דן שפירא, נירו לוי, רון שובל, סלוצקי ודומינגז, אורן זריף, אבי מלר, טום קשתי ודור דניאל, הגיעו אתמול (ב') למרכז הוט מובייל באיירפורט סיטי על מנת להדליק נרות עם עובדי המקום וילדיהם, ונתקלו בהמון נלהב שרק רוצה פיסה מהם.

"זה מטורף, אני לא תופס את זה", אמר דן שפירא, "זה הזוי". גם שובל היה קצת המום, "זה משהו מטורף, זה התפשט לכל המדינה אבל אנשים ממש אוהבים את זה, הם מכורים". תגזים.

במסגרת רוח החג, החליטה וואלה! סלבס לברר עם הכוכבים מהו נס החנוכה הפרטי שלהם. "הנס שלי זה יום יום", אמר זריף, "כל בוקר שאנחנו קמים, מתפקדים, זה נקרא נס חנוכה. אצל דניאל הנס קצת יותר גדול, "עברתי שני ניתוחים במיתרי הקול ואני עדיין ממשיך לשיר". רק אצל שפירא חג החנוכה מגיע בתקופה בה הוא מציין את יום ההולדת שלו. שיהיה במזל טוב.

מי שראה פעם את וואלה! סלבס יודע שבמקרה שלה שום נס חנוכה לא יעזור לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully