וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוססת: הקמפיין החדש של ביונסה

שירות וואלה! סלבס

11.12.2012 / 11:23

יותר מעשור חלף מאז שהשתתפה ביונסה בקליפ הגלדיאטורים של פפסי. עכשיו, היא עושה קאמבק, ומובילה את החברה כפרזנטורית. כמה מיליונים קיבלה? הרבה. וואלה! סלבס מוגזת

זמרת הפופ הכי חמה על פני כדור הארץ, ביונסה, סגרה לאחרונה עסקה שתכביד מאד על כיס המזומנים שלה - ולא, לא באופן מטאפורי. מתברר שחוזה העתק שחתמה הזמרת עם חברת המשקאות הקלים, Pepsi, התממש, וכעת המוצרים מוצגים לראשונה בפומבי. על כמה מיליונים מדובר, אתם תוהים? ובכן, נסו לדמיין כיצד יראה חשבון העו"ש הפרטי שלכם, כשבו נחים 50 מיליון דולר. קא-צ'ינג!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האלו, האלו, האלו. ביונסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עברו שנים רבות מאז כיכבה הזמרת המופתית, לצדם של אנריקה איגלסיאס, פינק ובריטני ספירס, בפרסומת הידועה של פפסי – כעת, היא חוזרת לתפקיד הפרזנטורית של ענקית המשקאות. הפעם, מדובר בחוזה רב שנתי, בו החברה תייצר סדרה מוגבלת של פחיות מיוחדות, עליהן מאוירת דמותה של ביונסה. בנוסף, מיס "Halo" תשתתף בקמפיין הקרוב ובמופע המחצית של הסופרבול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאספנים בלבד. פחית ביונסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עושה רושם שביונסה עולה על גל הצלחה מזן חדש (לא שעד כה סבלה מאנונימיות) אך כזכור, בעת האחרונה סיימה להפיק את סרטה התיעודי, אשר צפוי להיות מוקרן ב-16 בפברואר, בו תחשוף ביונסה כמה רגעים אישיים שטרם נראו על המסך.


וואלה! סלבס מופיעה על אריזות פאסט-פוד מאז שהגיחה לאוויר העולם. נתקלתם בה?


צפו: ביונסה חושפת את הבטן ההריונית

דמיון משפחתי? ביונסה והבת מחובקות

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully