וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו, בייבי: ג'יזל בונדשן ילדה בת

שירות וואלה! סלבס

7.12.2012 / 16:41

אחרי שחשפה בטן הריון כשהיא לובשת ביקיני זעיר, הגיע הדבר האמיתי - הדוגמנית מברזיל ובעלה טום בריידי הביאו השבוע לעולם בת קטנה בשם ויויאן לייק. וואלה! סלבס בייבילישס

בעוד שג'יזל בונדשן, סופר מודל ואחת הנשים היפות בעולם ביום-יום, שומרת על גזרה צרה כתמיד, המשפחה הפוטוגנית שלה רק מתרחבת. הדוגמנית בת ה-32 הודיעה היום (ו') בדף הפייסבוק שלה, כי ביום רביעי האחרון הביאה לעולם את בתה השניה, ויויאן לייק, יחד עם בעלה - שחקן הפוטבול האמריקני טום בריידי.

ג'יזל. ספלאש
כנראה שמדובר בבטן הפוטוגנית בתבל. ג'יזל לפני הלידה/ספלאש

התינוקת, שנולדה בלידה טבעית בבית וככל הנראה קיבלה את גן היופי בתורשה, היא אחות לבנם בן השלוש של השניים בנג'מין, ולבנו מנישואים קודמים של בריידי, ג'ון בן החמש. כשתגדל, הפאשן בייבי תוכל לשחק על מסלולי התצוגה ולבלות בחוף הים, ממש כמו שאמה הברזילאית עושה בדרך כלל, גם עם בטן הריון משמחת - כפי שהוכיחה ממש לא מזמן כשהייתה בחודש השמיני להריונה.

"אנו ברי מזל שיכולנו לחוות שוב את נס הבריאה, ולנצח שמחים על כך שנפלה בחלקנו ההזדמנות להיות הורים למלאכית קטנה נוספת", כתבה הדוגמנית בפייסבוק. "ויויאן לייק בריאה ומלאת חיים. תודה על התמיכה ושלל האיחולים".

ג'יזל הלוהטת, אם הספקתם לשכוח, הספיקה לדגום כמה סלבס הוליוודיים בטרם נישאה לבעלה לפני כשלוש שנים. למשל, השחקנים כריס אוונס וליאונרדו דיקפריו, שניהל איתה מערכת יחסים ארוכה בת חמש שנים עוד לפני פאזת בר רפאלי שלו. העיקר שהיא מרוצה.


כשוואלה! סלבס רואה תינוקות פוטוגניים היא נזכרת בילדות הנפלאה שלה מול מהצלמות. כלומר מצלמות האבטחה של סניף הבנק שמול גן השעשועים הציבורי. הו, אילו ימים.


חם לה! ג'יזל ההריונית בביקיני זעיר

7 בום: מצעד החברות הלוהטות של ליאונרדו דיקפריו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully