וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן ומירי שילון מתגרשים

וואלה! סלבס | צילום: רפי דלויה

4.12.2012 / 23:50

כבר לא במעגל: אחרי כמעט שלושים שנה ביחד, המגיש האגדי ואישתו החליטו לסיים את היחסים ביניהם ולפרק את החבילה המשפחתית. מירי: "תמיד נישאר חברים". וואלה! סלבס בהלם

הצטרפו למעגל הרווקים: נראה כי השבוע האחרון הוא בסימן פרידות. אחרי שקראתם כאן לראשונה גם על הפרידה של אייל גולן ורוסלנה, וגם על הפרידה של אסף אמדורסקי ודנה פרימן, היום (ג') נודע כי גם הזוג הותיק, דן שילון ואישתו מירי, החליטו לפרק את החבילה.

על פי מקורבים לשניים, לא מדובר בגירושין מכוערים, אלא בפרידה של חברים טובים שהחליטו ללכת איש איש לדרכו. "הם מאוד אוהבים", סיפר מקורב למשפחה, "אבל החליטו שהגיע הזמן להיפרד ולהמשיך הלאה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיהיה בהצלחה. דן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שילון נחשב לאחד מאנשי התקשורת המוערכים ביותר בישראל. בשנות ה-60 הוא פצח בקריירה רדיופונית ומיד לאחר מכן עשה את המעבר לטלוויזיה, שם כזכור כיכב בתכנית האירוח המפורסמת "בשידור חי עם דן שילון", שזכתה להצלחה מטאורית. לאחר שירדה התכנית, הנחה שילון, יחד עם אישתו, את התכנית "זוג בכותרות".

אחת הפרשיות היותר מפורסמות של הזוג ,היו כאשר דן הנחה את תכנית הבוקר עם טלי מורנו, שם - בעקבות משפטו של הנשיא קצב - סיפר בשידור חי כי גם מירי עברה ניסיון אונס על ידי אחד מבכירי המדינה. הדברים עוררו שערוריה, ושילון מיהר להתנצל בפני אישתו בשידור חי.

מירי, לא חבל?
"אנחנו חברים מאוד טובים וככה נשאר".

ובכל זאת, מה קרה?
"פשוט תמה לה תקופה ופניניו איש איש לדרכו. אני מאחלת לו את כל הטוב שבעולם. הוא בן אדם מקסים. האהבה לא נגמרה, אבל הגיע הזמן להמשיך הלאה".


וואלה! סלבס מתגרשת מהבעלים שלה רק כשנגמר להם הכסף בעובר ושב.


מסיבת הפרידה של דן שילון וטלי מורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully