וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה סופי: רוסלנה עזבה את הבית

וואלה! סלבס

4.12.2012 / 15:36

אחרי שקראתם כאן לראשונה על הפרידה של אייל גולן ורוסלנה, עכשיו, מתברר שהדוגמנית עזבה את הבית שבמגדלי היוקרה בתל אביב. וואלה! סלבס אורזת מזוודה

לצערה של וואלה! סלבס היא צדקה. אחרי שקראתם כאן לראשונה על הפרידה המתממשת של אייל גולן והחברה שלו, רוסלנה רודינה, עכשיו הפרידה נראית אמיתית מתמיד כיוון שרוסלנה עזבה את הבית.

מקורבים לשניים סיפרו לוואלה! סלבס כי בתחילת השבוע, מספר שעות לאחר שפורסמה כאן הידיעה שהשניים נפרדים, החליטה הדוגמנית לארוז את המזוודות ולעזוב את הבית.

לפי אותם מקורבים, רודינה החליטה לחזור לבית אמה ומסרבת לתקשר עם הסביבה. "היא נורא מבואסת מכל הסיפור", סיפרה מקורבת, "אבל לצערה, זה היה בלתי נמנע והיא היתה חייבת לעזוב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בימים יפים. אייל גולן ורוסלנה רודינה מבלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה בגזרת הגולן? למרות שהוא משדר עסקים כרגיל וממשיך לצלם את העונה החדשה של "אייל גולן קורא לך", החברים מספרים כי גם עליו עוברים ימים לא קלים. "הוא חייב לשדר שהכל בסדר כי זה אייל", סיפר חבר, "אבל מי שמכיר אותו יודע שבפנים הוא די שבור. מאז אילנית (לוי) לא היה לו קשר רציני כמו עם רוסלנה".

אבל אל תמהרו להספיד. לפחות לא על פי החברים, שטוענים כי עדיין יש סיכוי לקאמבק. "יש שם אהבה גדולה", סיפר חבר, "ולפי צורת ההתנהלות של שניהם, יש עוד סיכוי שהם יחזרו. אי אפשר לדעת".


וואלה! סלבס עדיין מחכה שאייל יקרא לה. היא כבר מוכנה עם הביריות.


אייל גולן ורוסלנה רודינה בדאבל דייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully