וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: אלאניס מוריסט בשוק הפשפשים

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

4.12.2012 / 9:32

רגע לפני שפרצה לבמה הגדולה בתל אביב, וסחפה את מעריציה בלהיטי עבר, ביקרה הזמרת הקנדית בשוק הפשפשים. למרות שהיתה מאד נבוכה, העבירה מסר קטן לצלם. וואלה! סלבס שיברז

צילום: ניר פקין עריכה: טל רזניק

אחרי שביקרה בחוף הים בהרצליה, המשיכה אלאניס מוריסט, את מסעה בארץ הקודש. הפעם, היא והפמליה המכובדת, קפצו לסיבוב בזק בשוק הפשפשים. צלם וואלה! סלבס התאמץ לקבל את תגובתה, אך הזמרת נראתה מעט נבוכה מהסיטואציה. נו שוין, לפחות סיפקה חיוך רחב, כפי שרק היא יודעת.

אלאניס מוריסט בהופעה בהכיל נוקיה. נמרוד סונדרס
וככה היא נראתה כמה רגעים אחרי. אמאלה/נמרוד סונדרס

זה קרה שעות ספורות לפני הופעתה בהיכל נוקיה; במקום להישאר בחדר המלון יחד עם משפחתה ומכריה או לחמם את קולה, החליטה מוריסט שעליה לבדוק את הלוקיישנים הלוהטים של מדינתנו במזרח התיכון (על אף שכן, כבר ביקרה פה בעבר). במהלך השיטוט בשוק הידוע, בחנה מוריסט את רמת האתניות, ונראה שעזבה את המקום שבעת רצון.

צלם וואלה! סלבס, כמובן, לא נותר אדיש לנוכחותה של מיס ג'אגד ליטל פיל, ושלף את מצלמתו; מוריסט הסתירה את פניה תחילה, אך הבינה שלא תצליח לחמוק מהרגע המעט מביך. או אז, החליטה החברה הטובה ללבוש את בגדי המאבטח ולהסתיר לצלם את הכוכבת שכבר מעלה אבק. בסופו של וידיאו, זרקה מוריסט לאוויר "טנק יו" אחד קטנטן, שחימם את לבה האפל של וואלה! סלבס.


גם וואלה! סבלס נוהגת לבקר בשוק הפשפשים, בעיקר בבקרים, כשבא לה לטרוף כנאפה מתוקה.


אלאניס מוריסט פוקדת את חופי הרצליה

תודה שבאת: אלאניס מוריסט בארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully