וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נואשת לשעבר: אווה לונגוריה בתחתונים

שירות וואלה! סלבס

3.12.2012 / 14:33

השחקנית הלטינית חיממה את האווירה כשהצטלמה עבור מגזין מקסיקני בהלבשה תחתונה, וחשפה גוף שמדגיש עד כמה היא לא נואשת, ויש גם וידאו שתיעד הכל. וואלה! סלבס איי קראמבה

התגעגעתם לעקרת הבית הנואשת הכי לוהטת שנראתה על מסך הטלוויזיה, אווה לונגוריה? למרות שהסדרה בכיכובה ירדה מהמרקע כבר מזמן, הגברת סוליס לשעבר לא תיתן לכם לשכוח אותה מהר כל כך, גם אם זה כרוך בהסדרת הבגדים והופעה על שער מגזין בסט חזייה ותחתונים מעורר במיוחד. כן, זה קורה בגיליון דצמבר של GQ בגרסתו המקסיקנית. אולה!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע של רצינות? אווה לונגוריה על שער GQ/מערכת וואלה!, צילום מסך

לונגוריה בת ה-37, שאף פעם לא התביישה בקימורים המעוררים חשק שלה, מתפתלת על הרצפה במבט מעושן, נשענת על הקיר כשהיא עם מבט מעורפל ומשתוללת על כיסא תמים במבט חודר. "אני מקווה שאנשים רואים אותי כאישה יפה בכל הקשר שאני עושה, גם כאקטיבית פוליטית", סיפרה אווה למגזין, מיד אחרי שסיימה עוד סשן כשהיא לבושה בפיסות תחרה בלבד.

הנה , בחנו את זה בעצמכם.

"היופי טמון בעיקר באישיות, לא בעור שלך", המשיכה לפטפט הלונגוריה, כאילו היא משכתבת עוד אגדה של האחים גרים. טוב, העיקר היא עושה את זה מפתה במיוחד, במיוחד עבור העם המקסיקני (עם המוצא שלה כמובן) ושאר העולם. סי, סי, סי.


וואלה! סלבס נורא רוצה להצטלם בפוזות מגרות בתחתונים, אבל חוששת שמישהו יתבלבל בינה לבין חנה ספירס, הכלבה השעירה של בריטני.


אווה לונגוריה תורמת לנשיא אובמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully