וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסי שפיר תעבור ניתוחים פלסטיים לעיני מצלמות

וואלה! סלבס | צילום: רפי דלויה

3.12.2012 / 0:00

המתמודדת מ'המירוץ למיליון', עוברת מתכנית ריאליטי אחת לשניה, ובקרוב תוכלו לצפות בה מבצעת ניתוחים פלסטיים בגופה, במסגרת התכנית "חלומות מפלסטיק". וואלה! סלבס על הסכין

גם אתם עקבתם אחרי אוסי שפיר באדיקות בזמן שאצה, רצה ופיזזה במירוץ, וכעת מתגעגעים אליה? דעו שבקרוב המתמודדת הדומיננטית תעשה קאמבק למסך הקטן, והפעם בסדרת דוקו-ריאליטי חדשה.

שפיר, שכיכבה על המסך כחלק מהצמד "אוסי וכרמית", בתכנית הריאליטי 'המירוץ למיליון', תשתתף בתכנית הדוקומנטרית, "חלומות מפלסטיק", בחסות HOT. במסגרתה, תעבור שפיר סדרת טיפולים וניתוחים פלסטיים על מנת לשפר את הלוק הכללי, כל זה לעיני המצלמות.

אוסי. רפי דלויה
זוכרת מה קרה למייקל ג'קסון?/רפי דלויה

ביום חמישי האחרון, הגיעה שפיר לאירוע של 'חממה פיצוחים של טעם החיים', אותו פקדו מיטב פליטי הריאליטי, ושיתפה את חבריה בבשורה המשמחת. כן, גם את ליהיא גרינר, שהצליחה לפצל עצמה ולהגיע לפתיחת 'פן בר' החדש, ואף לבקר באירוע הנ"ל, בו זמנית. מנפלאות הגרינר.

אוסי. רפי דלויה
היא, לעומתה, עשתה חוקן. שפיר וגרינר/רפי דלויה

נראה כי אוסי לא מרפה מחמש עשרה דקות התהילה שלה, גם אם הדבר אומר שעליה לעבור מייקאובר בלתי הפיך. עד כה לא ידוע באילו ניתוחים מדובר, אך סביר להניח שהתיעוד החזותי יהיה קשה לצפיה. מומלץ לעבוד על מערכות העיכול טרם הגעת התכנית למסכי הטלוויזיה.

הסוכן של אוסי, יריב נתי, אישר את הפרטים.


וואלה! סלבס מאד רוצה לעבור קיצור קיבה, אך לצערה אף גורם לא הסכים לסבסד את הניתוח, גם כשהסכימה להכניס מצלמות לחדר הניתוחים.


המירוץ למיליון: אוסי שפיר בג'קוזי

תכירו: הפטרייה של אוסי שפיר

  • עוד באותו נושא:
  • אוסי שפיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully