וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליטיקלי קורקט? לימור לבנת בורחת מהפפראצי

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

2.12.2012 / 0:02

מה קורה כשחברת הכנסת לימור לבנת רוצה לבלות אצל הספר? המאבטח שלה עובר על החוק ומקבל דו"ח. קבלו את התמונות העסיסיות. וואלה! סלבס באד גירל

אין ספק, השרה לימור לבנת, פוליטקאית בכל רמ"ח איבריה, יודעת כיצד להתחמק ממצבים לא נעימים, או לפחות משתדלת. ההתאמצות המוגזמת לא עזרה לה הפעם. לבנת, שהחליטה שהפריזורה שלה זקוקה לטיפול, הגיעה לכיכר המדינה על מנת לקבל טיפול מפנק במספרה הסמוכה.

למזלה הרע של שרת התרבות והספורט, פקח תנועה שעבר במקום הבחין ברכב של המאבטח שלה שחנה לא כחוק והחליט לפנק אותו בדו"ח. אם לא די בכך, צלם הפפראצי של וואלה! סלבס שנכח במקום, תפס את הפריים הנחשק של קבלת הדו"ח. באסוש.

לימור לבנת. ברק פכטר
גם לקפץ לא יעזור לך הפעם/ברק פכטר

זה קרה ביום רביעי האחרון, עוד יום שגרתי שבו השרה לבנת הגיעה לספר הקבוע שלה בכיכר המדינה, כשלצדה, איך לא, מאבטחים. מכיוון שהעיר הגדולה ידועה בבעיית החנייה החמורה שלה, המאבטח שלה לא הסתפקה בחניון מרוחק/חניה ראויה, והחליט לעצור את רכב האבטחה באחת כפולה. אופס.

לימור לבנת. ברק פכטר
אולי זה, דווקא כן/ברק פכטר

הדבר כמובן לא נעשה בתום, הרי כולם מודעים לחוקים השונים שחלים גם על כאלו ששומרים על נציגי הציבור. הסיפור קיבל תפנית דרמטית יותר כשהגיע מיסטר פקח, זה שכולנו מכירים מקרוב, ורשם דו"ח למאבטח החמוד.

לימור לבנת. ברק פכטר
יו קאן דו איט!/ברק פכטר

אלא שבמקום לסיים את ההתרחשות בכל הנ"ל, החליטו המאבטחים של לבנת, למנוע מצלם הפפראצי לזכות בתמונות הנחשקות, ופצחו בתרגיל התחמקות מעניין בו העמידו רכב ביציאה האחורית, מאבטח ביציאה הקדמית ועוד רכב בכוננות. הכל צלח, אך כשהוציאו את השרה באמצעות הדרך האחורית, נתקלו בשרשרת שמונעת מעבר. הפעם, היא נאלצה לקפץ. וכמובן, להיתקל בצלם החרוץ שתיעד את הבריחה.


וואלה! סלבס מקפצת מעל שרשראות כל הזמן, כי נאמר לה שכך תשמור על הגזרה.


איתי ואנה עוברים על החוק ומתחרטים

בדרך לאמריקה, יונית לוי עוצרת בחנות צילום

לימור לבנת. ברק פכטר
אבל זה לא ימנע את זה/ברק פכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully