וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעמיים כי טוב: ג'סיקה סימפסון בהריון שני

שירות וואלה! סלבס

28.11.2012 / 14:56

שבעה חודשים בלבד אחרי שסימפסון ילדה את בתה הבכורה, הצהובונים באמריקה מדווחים שכוכבת הטראש מצפה לילד שני. כן, אחרי שנפטרה מהמשקל העודף. וואלה! סלבס בייבי בלוז

החיים של ג'סיקה סימפסון חזרו למסלול לאחרונה, קצת יותר מחצי שנה אחרי שילדה את בתה הבכורה מקסוול-דרו. כן, כוכבת הטראש הצליחה להשיל את עשרות הקילוגרמים העודפים שהוסיפה למשקלה במהלך ההריון הארוך שלה, להתמוטט מול התקשורת ולשמור את הארוס ההורס, אריק ג'ונסון, שלא יברח.

אבל מה, נראה שהמציאות עולה על כל דימיון במשפחה המטורללת שלה, כי צהובונים אמריקנים מדווחים היום (ד') שהגברת בת ה-31 תצמיח בקרוב בטן הריון חדשה - כיוון שכבר בעוד חודשים ספורים תלד ילד משותף שני לה ולארוסה. כן, ככה זה עם כוכבות טראש, הן מתרבות באופן טבעי ומזורז במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך זה נראה בפעם הראשון. ג'סיקה סימפסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה ממש לא היה מתוכנן. אבל כן, ג'סיקה שוב בהריון", סיפר מקורב לזמרת הבלונדה למגזין "אס וויקלי". "היא ממש מאושרת מזה", הוסיף החבר הפטפטן. מה שלא ברור עדיין, הוא איך הגברת תתמודד עם שני פעוטות במקביל, כיוון שמקסוול-דרו, הגדולה שלה, חגגה לאחרונה שבעה חודשים.

מעניין מה יגידו בארגון "שומרי משקל", שסימפסון משמשת כפרזנטורית שלו לאחרונה, על ההריון החדש והקילוגרמים שצפויים להצטבר מחדש. ככה זה, אחד זה כיף, שניים זה אפילו כיף יותר.


למרות כל השמועות, וואלה! סלבס לא בהריון. היא סתם שמנה.


ג'סיקה סימפסון בהתמוטטות עצבים פוסט לידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully