וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר התקווה: הסולחה של אביב גפן וליאור נרקיס

וואלה! סלבס

27.11.2012 / 10:26

אחרי שצחקו אחד על השני ולקחו חלק בסכסוך הכי יבשושי בהיסטוריה, גפן ונרקיס נפגשו, השלימו ושרו שיר לשלום. כן, זה כולל את תנועת הפיס מהניינטיז. וואלה! סלבס דמיינו

אם ישראל והחמאס יכולים להגיע להסכם הפסקת אש, גם אביב גפן וליאור נרקיס יכולים. אחרי סכסוך מתוקשר שהחל אחרי שגפן עקץ את נרקיס והמשיך בעקיצה מצד הנרקיס ששר על הבמה, הסתיים אמש (ב') כשהשניים נפגשו במקרה בנמל התעופה בן גוריון, התחבקו ואפילו הצטלמו כדי להראות שהכל יהיה טוב. אבל באמת, כמו שאביב שר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיב פיס אה צ'אנס. אביב גפן וליאור נרקיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

תקציר האירועים, למי שלא מעורה בפרטים: הכל התחיל כשאביב גפן צייץ בחשבון הטוויטר המבדח שלו במהלך ימי מבצע עמוד ענן ש"אם צה"ל השתלט על רדיו חמאס, אז שכבר ישדר שם את ליאור נרקיס - שגם הם יסבלו כמונו…", מה שהרים כמה גבות בתעשייה ואפילו זיכה את גפן בהאשמות על גזענות.

ליאור נרקיס מצדו לא נשאר חייב למנטור "The Voice" והחזיר לו בדרכו שלו, כשפצח בשירת "עכשיו מעונן" במהלך הופעה חיה לקול תרועות הקהל. אבל אמש, כאמור, השאירו הכל מאחור כשגפן ונרקיס נפגשו בטעות (או שלא) לפני הדיוטי פרי, עשו שולם לעולם (כנראה) ותיעדו את מפגש הפסגה למזכרת, כשמאחור מטוס ציוני של אל על. מי אמר אהבת המולדת ולא קיבל?

"ואת מי אני הרגע פוגש בשדה תעופה?? התחבקנו ואני חייב להגיד לזכותו שלפחות הוא הבין את ההומור", כתב גפן כשהעלה את התמונה לרשת. סוף טוב, הכל טוב? כנראה.


וואלה! סלבס היתה רוצה לראות סולחה בין בר רפאלי והצל, אבל מפחדת שיברחו בבהלה כשיראו אותה במציאות.


אביב גפן ועדי הימלבלוי חוגגים בלונה פארק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully