וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה צ'רלי שין שילם את החובות של לינדזי לוהן?

שירות וואלה! סלבס

26.11.2012 / 10:31

מה קורה כששני שחקנים, שכבר איבדו את שפיותם בעבר, הופכים לקולגות? מתברר שהרבה, בעיקר מערכת יחסים תומכת ויקרה עד מאד. וואלה! סלבס חוק בלי סדר

על אף ששחקן "שני גברים וחצי" לשעבר, צ'רלי שין, עסוק בעיקר בעימות האינסופי עם החוק, מתברר שכעת הוא מנסה להתנער מהריפיוטיישן המר, והוא עושה זאת בעזרת ילדה רעה לא פחות - לינדזי לוהן.

איך זה קורה? השחקנית הסוררת, כפי שכולם יודעים, מנהלת מערכת יחסים מורכבת אף היא עם החוק (ע"ע: מעצרים, גמילות, בתי משפט, מכות עם אמא וכו'). שין, שככל הנראה, הרגיש צורך להיכנס לנעלי מאמא תרזה, ולעזור לקולגה - על מנת שזו תוכל להעלים את ענייני המס בהם הסתבכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר פחות רעות מבעבר. לינדזי לוהן וצ'רלי שין/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוהן ושין הכירו על סט הצילומים של "מת לצעוק 5", והפכו באופן רשמי ל-BFF (או לפחות כך הם מעדים על עצמם). במהלך תקופת הצילומים, לוהן פתחה את לבה ופלטה בפני החבר את עניין החובות למס הכנסה. הג'נטלמן מיד הציע את עזרתו הכספית, אך הג'ינג'ית המופרעת סירבה לקבל אותה. אלא שבשבוע האחרון, החליטה מאמא תרזה לעשות את הצעד החיובי מבלי לבקש את ברכתה של ה-לוהן, ורשמה המחאה על סך 100 אלף דולר, אותה העניק שין ללוהן המרוששת.

על פי הדיווחים, החוב של לוהן מסתכם ב-233 אלף דולר, אך הודות לשין – המספר נעשה הרבה פחות מאיים. במילים אחרות; מצא מין את מינו, הידד להם.


וואלה! סלבס ניסתה להעלים כספי מיסים תחת קימוריה העגלגלים והנשפכים, אך נכשלה.


אמאל'ה: לינדזי לוהן הרביצה לאמא שלה

צ'רלי שין איים לרצוח אדם ברובה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully