וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצל לבר רפאלי: "חשפתי את הפרצוף הצבוע שלך"

וואלה! סלבס

25.11.2012 / 11:13

את הסכסוך בין הראפר לדוגמנית העל היה קשה מאוד לפספס. אלא שעכשיו, אחרי שהגיבה, גם הוא לא נשאר חייב. הפעם זה נעשה מלוכלך. אבל ממש. וואלה! סלבס אדרנלין

פרשת הציוץ של בר רפאלי בזמן מבצע "עמוד ענן", יצאה לחלוטין מפרופורציות, ואף הגיעה לכדי פריקת זעמו של "הצל", הלא הוא יואב אליאסי.

כזכור, בשבוע שעבר, העביר הראפר מסר בוטה לרפאלי, באמצעות דף הפייסבוק שלו. אז כתב: "עם כל הכבוד לתחת והציצי היפים שלך, תייצגי גם את העם שלך". אליאסי חטף ת'קריזה, רפאלי לא נשארה חייבת, והוסיפה את המילים "ראפר נשכח" כשנשאלה על ידי ערן סויסה באשר לדבריו של הצל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפסקת אש - לא במחוזותיהם. בר רפאלי VS הצל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלא שעכשיו מתברר שמערכת היחסים שנבראה בזעם, עולה מדרגה, והופכת לסכסוך מהגיהנום. אליאסי ככל הנראה נתקל בראיון עם רפאלי ב"ישראל היום", ומן הסתם לא פסח על שמו שהוזכר כהרף עין על ידי דוגמנית העל. הוא כמובן, לא הצליח לעצור את אצבעותיו, ופרק את עולו על המקלדת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאן זה יגיע?/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בר היקרה" כתב הראפר בדף הפייסבוק שלו "כבר כמה ימים אני מרגיש קצת אשמה על כל מה שקרה, והרגשתי שזה ממש יצא מפרופורציה. היום כשקמתי ראיתי את התגובה היחצנית העלובה והמתנשאת, הפאתטית והצפויה שלך, אז הנה התגובה שלי".


ועכשיו, זמן לקצת לכלוך: "כנראה שלאזרח רגיל אסור להגיב להוד מלכותה, ודעת אדם רגיל לא נחשבת בכלל אצלך אבל מזל שיש איזה ראפר נשכח שחשף את הפרצוף הצבוע שלך למדינה שלמה. אל תדאגי אני ראפר נשכח אבל את המילים של הדוגמנית הנצחית הזאת לא ישכחו. תמשיכי לא להתנצל עם ישראל חי!!!!!"


וואלה! סלבס VS אוכל צמחוני/דיאטות/בריאות/כושר.


סכסוך חדש בתעשייה: הצל נגד בר רפאלי

נועה תשבי בעד בר רפאלי: "תרדו ממנה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully