וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלם פפראצי: "רון קופמן תקף אותי"

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

22.11.2012 / 21:18

צלם הפפראצי, ניר פקין, ניסה לצלם את רון קופמן, כשזה לדבריו תקף אותו וצעק לעברו "אני מקווה שתמות". למקום הוזמנו שוטרים. וואלה! סלבס שלום עכשיו

צילום: ניר פקין, עריכה: מיכאל ברגמן

המקצוע הזה לא מתאים לכל אחד, ואת זה קל לנחש: צריך להסתובב עם שריון על מנת להיות צלם פפראצי, ולא רק באופן מטאפורי, כך מתברר. עכשיו כבר לא מדובר בבר רפאלי שמפנה את הגב לעדשת המצלמה, וגם לא בעידו רוזנבלום שיוצא מהכלים כשהמצלמה מכוונת לאשתו הבלתי ניתנת להשגה, יונית לוי. הפעם מדובר ברון קופמן, כשהוא, לדברי הצלם, ניר פקין, מאבד את עשתונותיו ותוקף אותו.

רון קופמן. ניר פקין
רון קופמן/ניר פקין

פקין, צלם פפראצי, נסע לקפה ברחוב בזל בתל אביב על מנת לצלם את קופמן כשהוא מבלה את זמנו עם מירי נבו, שדרנית ספורט וקולגה. אלא שהג'וב, הפך, לדבריו, לגיהנום של ממש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רון קופמן. ניר פקין
רון קופמן/ניר פקין

פקין מתאר כי כשניסה לצלם את קופמן, זה התנפל עליו, הסיט את מצלמתו והחל לקלל ללא הרף. פקין החליט לקרוא לניידת משטרה, אלא שאז חבר נוסף של קופמן התערב וניסה לגרום לצלם וואלה! סלבס שלא להזעיק ניידת. "הייתי בהלם והזמנתי משטרה, הוא החל לאיים עליי", סיפר פקין.

רון קופמן. ניר פקין
רון קופמן/ניר פקין

בסופו של דבר, הגיעו שוטרים למקום. בסרטון הוידיאו שצולם נשמע קופמן כשהוא אומר את הדברים הבאים (זהירות, שפה קשה): "זה לא איום. אני מקווה שתמות. מסרטן יא מזדיין. אני מקווה שתמות".

עורך דינו של רון קופמן מסר: "אין תגובה".



רון קופמן תובע 800 אלף שקל מרדיו תל אביב

העיתונאי רון קופמן הגיש תביעה ייצוגית נגד מפעל הפיס

  • עוד באותו נושא:
  • רון קופמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully