וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש בראש: ויכוח פוליטי בין הראל סקעת ואסי עזר

וואלה! סלבס

22.11.2012 / 0:08

הזוג הפרוד, אסי עזר והראל סקעת, החליט להפיץ את דעתו הפוליטית בטוייטר, מה שגרם לדף לעלות בלהבות. מי הכריז על הפסקת אש? וואלה! סלבס לא מופתעת

שיחת "דרכנו לאן" נרקמה בין אסי עזר והראל סקעת, אך מוקדם מדי להתרגש, לא מדובר בקאמבק זוגי (לכל מי שמעורב בפרטים העסיסיים של הקהילה הגאה), אלא בוויכוח סוער שהתרחש על גבי דפי הטוויטר, באשר למצב הביטחוני הרעוע שממשיך להכות ביזראל הקטנה, שוב ושוב. כיצד מתנהל ריב בין אקסים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראש בראש: ימין - הראל סקעת. שמאל - אסי עזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובכן, הכל התחיל בכך שעזר הגיב בתמיהה לציוץ של סקעת, שהביע את דעתו באשר להמשך מבצע "עמוד ענן" בעזה, וכתב "לא סיימנו את העבודה שם". השיח התפתח להתנגשות קלאסית בין שמאל-ימין-שמאל-ימין, כאשר מנחה האח הגדול התנגד באופן נחרץ להמשך הפעילות בשטחי הרצועה וקרא להפסקת אש, בעוד שסקעת דחה את דעתו על הסף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לדבר עם האקס. ההתכתבות של עזר וסקעת/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הצעד הבא הוא כניסה קרקעית של צה"ל, מה שיביא באופן ודאי להרוגים מהצד שלנו. אני מקווה ששני הצדדים ישכילו להגיע להפסקת אש אמיתית", כתב עזר וזכה לתגובתו של סקעת "זה בדיוק העניין. המציאות מלמדת שהפסקת אש אמיתית תקרה רק אם יעקרו את יכולת המשגרים מהשורש... לשמחתי אני לא ממקבלי ההחלטות".

עזר סיים את השיח טרם שיאו, וסיכם: "תודה לי בהזדמנות על התשבוחות שאתה מקבל פה עכשיו מאלה שבטוחים שאתה המלך ואני השטן ;) לילה טוב". ברוח ידידותית (מדי), הגיב סקעת: "לרוב אני נמנע מלהביע על מנת שלא להישמע פופוליסט בשקל. הפעם, המקרה שונה. ואתה מלך ;)".


וואלה! סלבס מציעה לעזר וסקעת לנהוג כמוה, ולנהל את הויכוחים שלה רק בחדר המיטות.


אסי עזר חושף: הרגעים בהם הוא מרגיש הומו

אסי עזר ודנה ספקטור יוצאים להגנת בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully