וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: אנשי החדשות הלוהטים

וואלה! סלבס

24.11.2012 / 0:00

המצב הרגיש בדרום, הביא להסתערותם של אנשי התקשורת על מסך הטלוויזיה, מה שגרם לוואלה! סלבס לעצור לרגע, לקחת נשימה עמוקה, לבהות בהם ולבחור את שבעת אנשי החדשות הלוהטים

מבצע "עמוד ענן", שהעיר צלילי אזעקות מהניינטיז גם במרכז הארץ, גרם לאנשי החדשות הכי אטרקטיביים, מהמהדורה המרכזית ועד הזוטרה ביותר, לצוץ ולהתייצב לסיקור 24/7 של חילופי האש. כתבים, מגישים ועורכים פוזרו באופן אקראי באזורים גיאוגרפיים שונים, אחזו במיקרופון ובקול רדיופוני, סמכותי ולא מנומנם, בין צבע אדום לסירנה עולה ויורדת, הצליחו להחזיר לוואלה! סלבס את רגעי הנחת, השפיות והשגרה. להלן ליקוט מיוחד של שבעת נבחרי עמודנן, פלוס אורח מיוחד, שהתפקד לספיישל חד פעמי.

יונית לוי

יקירת וואלה! סלבס, רוזנבלום ואודי סגל. זו שבלעדיה, פשוט אי אפשר. קשה מאד לברור את חסרונותיה, להצליף ולהלקות; לא על דיקציה נבלעת, לא על הבעה קפואה ומזוגגת, לא על סטיילינג לוקה בחסר ולא על דעות פוליטיות די נחרצות. הרי היא כבר קיינד אוף אה "מאמי". מהסוג האליטיסטי אמנם, אך עדין כזה שמדגדג לערסל. היא המוצר הסופי, שניתן לנו בשלמותו, זה שלמרות הנסיונות הרבים, מכל עבר, אי אפשר לחקות. קלאסה שמוגשת על מגש הזהב של הפריים-טיים/הכוכבת האמיתית של משדרי עמודנן/ כיפת הברזל של וואלה! סלבס. יונית לוי.

דני קושמרו

הגיק-שיק של דני קושמרו לא הצליח לתעתע אף אדם; כולם יודעים שמדובר ב-באד אס בוי, שמתעטף במעילי עור, ורוכב על האופנוע (לא קטנוע!) המטאלי שלו. הפרטנר של לוי, יכול היה להיות וומנייזר לתפארת, ואולי אף היה בשנות נעוריו - כך או כך, מדובר ב-007 של מהדורת החדשות המרכזית. זה שמתאמץ לנבוח כמו פאפי, אבל לעד ישאר הילד הרע. מיאו.

תמר איש שלום

התשובה של ערוץ 10 למלכת הדסק, יונית לוי. אין ספק, זה הצליח. תמר איש שלום, מבחינת הלוק, היא סוג של קופי-פייסט של לוי, אך מדובר באנטיתזה מוחלטת. איש שלום נוטפת חום ושבריריות. היא נגישה ולא נופלת בהגייה מתעצלת. ולמרות הסממנים המעט יותר תלותיים שהיא משדרת, יש לה את כל הנתונים הדרושים להובלת מהדורת שמונה עד תשע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

דני דויטש

כשדני תכול העיניים היה הווטר-מן, התסריט היה לחלוטין פורנוגרפי. מי שליהק את קן (בן זוגה של ברבי) כחזאי, בוודאי לא תיאר לעצמו שהטמפרטורות ישתוללו כאשר הוא יצוץ. אלא שהטעות המרה תוקנה וכעת ניתן לצפות בדויטש כשהוא מגיש את מבזקי החדשות של המהדורה, ובעיקר ולתהות על קנקנו. מה קורה שם בפנים, מתחת לפנים הסימטריות והעיניים הבוהקות?

נסלי ברדה

נסלי, הו נסלי. הוויב הקשוח בגיל ינקות יכול להעביר צמרמורת חזקה מנשוא בגופם של הצופים בך. כן, מפקדי גלי צה"ל היטיבו לטפח, והפכו אותך למגישה המסתורית, והמעט אפלה שאת היום. אה, אולי לא כזו מסתורית; סט התמונות בהן השתובבת, התמזמזת, התערבבת והתלטפת עם בחורה אחרת על חוף הים הסגיר דבר או שניים לגבי זהותך. הו מאמא.

צבי יחזקאלי

כבר זמן רב עבר מאז שצבי יחזקאלי הוכרז כגבר הנחשק שמשאיר אחריו שובל של טסטוסטרון. כמעט מביך להיות צבי; איש תקשורת שחלם להיות ראש הדסק לענייני ערבים, והשיג זאת על ידי עבודה קשה, אבל לא תיאר לעצמו שיהפוך לטוי-בוי במוחן הפרוע של נשים במזרח התיכון. כן, מי לא רוצה שיחזקאלי ילחש לה מילים בערבית? עלש, יא-רוחי.

התגלית של המבצע: תמיר סטיינמן

וואלה! סלבס רוצה להאמין שהיא הראשונה שמכריזה על כך: הדבר הטוב ביותר שיצא ממבצע 'עמוד ענן' הוא ללא ספק תמיר סטיינמן. אז, מאין הגיח סטיינמן לחיינו? ובכן, הישר מידיו האדיבות של מנכ"ל חדשות 2, אבי וייס, שהכריז על מינויו של הכתב לפני כשנתיים. נכון, הוא עדיין לא האיש שמדווח על אי אלו עניינים בכל שעה עגולה, אך וואלה! סלבס מאמינה שסטיינמן הוא ללא ספק הדבר הבא, ויבקר בסלון ביתה עוד מספר לא מבוטל של פעמים.

ועוד אחד אחרון: רוני דניאל

רוני דניאל; זה שמשתעשע כעת במשחקי למי יש גדול יותר, לדניאל או לכיפת-ברזל. הוא מלא פאתוס, הוא נערץ, ורוח קרב מלווה אותו לכל מהדורת חדשות, בזמני צבע אדום ולא. התקרית המביכה של דניאל עם חבר הכנסת אחמד טיבי, היא ככל הנראה ספינת הדגל של המבצע הנוכחי. אין מה לומר, הקמט הגס שמפריד בין האף למצח, הכריזמה הנדירה, וההילה הלוחמנית, מתכתבות היטב עם הנטיה ימינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully