וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלי לא נכנעת: "מתפללת לשלום אזרחים חפים מפשע"

וואלה! סלבס

20.11.2012 / 13:02

הטופמודל לא נותנת לתגובות הזועמות להשפיע עליה, ושוב מצייצת הבוקר את דעתה בנוגע למצב: "בוקר טוב, משתדלת עדיין להתרכז בעיקר ושולחת חיזוקים". וואלה! סלבס קראש חדש

אפשר להגיד על בר רפאלי הרבה דברים לא חיוביים, אך דבר אי אפשר להגיד שאין לה עמוד שדרה. הטופמודל הכי מעניינת על אדמת ישראל, לא נכנעה לביקורות הרבות שספגה בעקבות הציוץ שלה, וממשיכה לדבוק בדעתה האנושית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
PEACE!/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאירועי הפרקים הקודמים: רפאלי החמודה מצייצת שהיא מתפללת לשקט בשני הצדדים, זאת בעקבות המצב. בתגובה, היא זוכה לריקושטים של טוקבקיסטים זועמים שמתפלאים כיצד מאחלת הדוגמנית שקט לתושבי עזה. בהמשך גם יואב "הצל" אליאסי לא נשאר חייב, וכותב סטטוס נוקב במיוחד על רפאלי. אם לא די בכך, גם אמה, ציפי לוין, הצטרפה למערכה וניהלה ריב מתוקשר עם העיתונאית ליאורה גולדנברג שטרן, שקראה להורים לא לשלוח את ילדיהם להצגות של הדוגמנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכל אותו הזמן רפאלי ישבה בביתה והעדיפה שלא להגיב, אלא שהבוקר (ג'), החליטה ברבור שהיא מאסה בכל התגובות העוקצניות ופרסמה את הציוץ הבא: "בוקר טוב" כתבה הדוגמנית, "משתדלת עדיין להתרכז בעיקר, שולחת חיזוקים לתושבי הדרום ולחיילים האמיצים שלנו! ושומו שמיים, עדיין מתפללת לשלום אזרחים חפים מפשע". שנאמר: הורסת.

וואלה! סלבס מתה לדעת מאיפה בר רפאלי קונה את הביצים שלה. היא רוצה גם! כאן ועכשיו!


הכל התחיל מכאן: הציוץ הראשון של בר

החברים יוצאים להגנתה של הרפאלי

הצל נגד בר רפאלי

אמא של בר נגד העיתונאית ליאורה גולדנברג שטרן

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully