וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ג'ולייטה מצלמת קליפ בזמן מתקפת טילים

וואלה! סלבס

18.11.2012 / 11:46

אם חשבתם שכמה טילים יפחידו את הזמרת הבלונדינית, תחשבו שוב. בסוף השבוע ג'ולייטה צילמה קליפ ולא אפשרה לטילים להפחיד אותה. מסמך מצמרר. וואלה! סלבס לא רואה ממטר

צילום מסך

בזמן שתושבי תל אביב מנסים לעכל את העובדה שגם העיר שלהם נמצאת תחת מתקפת טילים, ורצים בבהלה למרחבים המוגנים בהישמע האזעקה, יש כאלו שהטילים לא ממש מלחיצים אותם, גם אם הם עוברים מעל לראשם.

אחת כזו היא הזמרת ג'ולייטה, שהחליטה לצלם קליפ לשיר חדש שלה למרות המצב הביטחוני. אם לא די בכך, בזמן הצילומים הושמעה אזעקה ברחבי תל אביב, והזמרת, במקום לרוץ ולתפוס מחסה במקום מוגן, המשיכה לקבל הוראות מהבמאי, ולהצטלם כאילו אין אף טיל בשמיים.

- ג'ולייטה, באמת?

"אמרו לי שזה נראה מבוים, אבל זה לא. התחלנו לצלם ושמעתי את האזעקה, כולם ברחו למחסה ונשארתי עם הצלם, שידרנו עסקים כרגיל. הרגשתי שהטיל נפל ממש על הים, ביפו. הבום היה מצד שמאל, ראיתי עשן. הצלם כיבה את המצלמה ונכנסנו להתקף חרדה".

- נו והפסקתם לצלם?

"אחר כך המשכנו כרגיל, המאפרת ברחה ואמרה לי 'עם כל הכבוד לך, אני הולכת הביתה', התחלנו בבוקר מוקדם וסיימנו בארבע. אסור לשחק עם זה, צריך להישמע להנחיות פיקוד העורף".

"אני במקור משדרות, אני זוכרת איך בכל שעה עגולה מתחיל התקף חרדה חדש. ניסיתי לשכנע את המשפחה שלי לבוא למרכז, אבל הם לא מוכנים. אני נורא חרדה להם. נקווה שיהיה בסדר ושבעזרת השם הכל יעבור בשלום" .


וואלה! סלבס נמצאת בהתקף חרדה כל יום כל היום. ככה זה כשהיא מסתכלת במראה בלי הפסקה.


יאללה סולחה: ג'ולייטה והסוכן שלה לשעבר משלימים

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ולייטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully