וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי ב-LA LA לנד: מאיה בוסקילה פרימדונה?

וואלה! סלבס

16.11.2012 / 0:15

כשכל כוכבי העונה השנייה של "חי ב-LA LA לנד" מצטופפים על המטוס לצד כל האנשים הפשוטים, מאיה בוסקילה יושבת בנוחות מקדימה ולוגמת יין. פלא שהם מקנאים? וואלה! סלבס קלאסה

yes

העונה החדשה של "חי ב-LA LA לנד" רק התחילה, וכבר יש הבדלי מעמדות בין הדיווה הרשמית של הבית, מאיה בוסקילה, לבין כל השאר. למה? כי בעוד שכולם מצטופפים במחלקת התיירים בזמן הטיסה להגשים את החלום האמריקני, היא נהנית מהכיסא המפנק של מחלקת העסקים, כיאה לגברת במעמדה.

בוסקילה מתרצת את המיקום הנחשק על המטוס (פלוס כל הפינוקים הנלווים) בבעיות גב וכאבים, שבגללם היא רוכשת את הכרטיס המשודרג. הנשים שחולקות איתה את הבית, שרית אביטן וליאת בנאי, אולי פתחו עיניים, אבל פרגנו לה בקטנה על הכיסא. מי שפחות שמח בשמחתה של מאיה הוא כוכב הרוק אלי זולטא, שלא ויתר לה בקלות.

"סחתיין עליך, יש פרימדונה ויש פרימוויסטה", אמר זולטא בקנאה. "רק שתדעי דבר אחד, כל המקובלים יושבים מאחורה, לא יפה מצדך". הרוקסטאר אפילו אמר לה ישירות שהוא לא ממש מפרגן, אבל רק בגלל שלא תוכל לצחוק איתו אי שם במחלקת התיירים. אתם יכולים לנשום, אחר כך הוא התלהב שבוסקילה היא היחידה שניתן להאזין לשירים שלה במהלך הטיסה. כבוד.

אבל למרות הקנאה המופגנת, לבוסקילה הפריע רק דבר אחד במהלך שעות הטיסה הארוכות ללוס אנג'לס - העובדה שהדייל התעקש לכנות אותה "גברתי", מה שגרם לה לחוש זקנה. נו מה, עם המקום מגיע גם הכבוד המגיע לו, לא?


וואלה! סלבס טסה תמיד בצפיפות ודוחק מטרידים, כשהיא נדחסת לתוך מזוודה בתא המטען.


בוסקילה וחצי: כוכבי "חי ב-LA LA לנד" מצלמים

קרב הדיוות: מאיה בוסקילה VS שרית אביטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully