וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך: קריסטן סטיוארט נחקרת על הפרידה

שירות וואלה! סלבס

15.11.2012 / 0:00

למרות שעד היום קריסטן סטיוארט לא העניקה אף תגובה עניינית לנושא הבגידה, הצליחה מראיינת אלמונית להוציא מהשחקנית את רפלקס הלביאה הזועמת. וואלה! סלבס באד אס

מי לא ניסה לקבל פיסה מלבה השחור והבוגדני של קריסטן סטיוארט, לאחר שערוריית הבגידה שליוותה את הקיץ האחרון? כולם – החל מכתבי רכילות, ועד ילדות קטנות שממשיכות לנעוץ עיניים בסאגת "דמדומים". כן, האירוע הזה הצליח להרעיד את האדמה תחת רגלינו. עכשיו, בפעם הראשונה, קריסטן סטיוארט מעניקה סוג של פידבק לסקנדל. סוג של.

רגע אחרי הפרמיירה שהתרחשה ביום ב' (12.11) לחלק הרביעי והאחרון של הסצנריו 'הערפדים VS סטיוארט', התיישבה השחקנית על כיסא נאשמים מאולתר, ולמרות שחשבה שאף אדם לא יתעסק בפרשיה (אחרת תשחרר את השטן הערסוואת שבתוכה), הצליחה המראיינת לגעת-לא לגעת בנושא הרגיש.

קריסטן סטיוארט. Jason Merritt, GettyImages
רגיעון של הדס יכול לעשות את העבודה. סטיוארט/GettyImages, Jason Merritt

השחקנית הקרירה והזועפת אמנם שיתפה פעולה, באופן יחסי, אך נראה שהשאלות בהן הופגזה הצליחו להסעיר את גופה הדקיק. מלכת הקרח הגיע לקצה יכולת הספיגה שלה: כן לנשיכות ערפד, לא לסמול טוקס על 'ככה-בגדתי-ברוברט-פטינסון-אני-כלבתא'.

קריסטן נשאלה על ידי המראיינת:"טיילור סוויפט כותבת הרבה שירי פרידה. האם הגבר הוא האשם הבלעדי בפרידות?". סטיוארט הגיבה לשאלה המתגרה: "לא, בחייך". בשלב הזה השחקנית כבר הבינה שמדובר בעליהום, והחלה לגמגם בזעם: "מה, מה אתם עושים?".

וואלה! סלבס היתה מציבה את פטינסון מול סטיוארט, ועושה אינטרבנשן לזוג המשמים, כשברקע השיר החדש של אביבית בר זוהר, דיימונדז.


שקוף ונושך: קריסטן סטיוארט חושפת ישבן

צפו: קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון יחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully