וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול קידמן: "לקח לי הרבה מאד זמן להחלים מהפרידה מטום"

וואלה! סלבס

14.11.2012 / 10:51

יותר מעשור עבר מאז שחיו את חייהם המשותפים. אבל עכשיו, אחרי אי אילו מערכות יחסים, משחזרת קידמן את כאב הפרידה מקרוז. וואלה! סלבס מפח נפש

מה עושה ניקול קידמן בימים אלו? כרגיל, השחקנית בת ה-45 עסוקה בגילום דמות כזו או אחרת על סט הצילומים של עוד סרט הוליוודי סוחט, זה כמובן לא אומר שקידמן איננה מתפנה מעת לעת לעבודת יחצנות מסורה, גם אם הדבר דורש העלאה באוב של יחסיה הלא-בריאים עם בעלה לשעבר, טום קרוז.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלאם. ניקול קידמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

כך קרה שהשחקנית הצליחה לפנות זמן בלוח הזמנים העמוס שלה, וצולמה לשער המגזין DuJour – כשהילה אופפת אותה, יציבה מתמיד, במראה תם אך מפתה, בדיוק כפי שנצרבה בזיכרוננו אז, כשיצא סרטה המשותף עם קרוז, "עיניים עצומות לרווחה".

אולי בזכות זה, הצליחה המראיינת לראיין את קידמן, ולעסוק בסיום נישואיה הטרגי, והלך הרוח של הזוג הפרוד בזמן שעבד על סרטו הקודר: "זה היה פרויקט מתיש, אך כולם הרגישו לבסוף שהשיגו משהו מיוחד. אני יודעת שהמבקרים חושבים שמדובר בסרט אפל, אך נעשתה הדגשה של חשיבותה של נאמנות ומחויבות בנישואין, כשהנישואין היא מערכת יחסים שמצליחה להתעלות מעל המיניות לבדה", אמרה קידמן.

על החיים עם קרוז, הוסיפה: "נפלתי לטירוף, בלהט האהבה. הייתי מסוחררת. הייתי הולכת לקצה השני של העולם בשבילו. הייתי כל כך פזיזה ונאיבית. חיינו בבועה ונעשינו מאד תלויים אחד בשניה. חשבנו שהחיים שלנו היו מושלמים".

עוד הרחיבה השחקנית: "הייתי מופתעת כל כך מהחלטתו לסיים את הקשר. לקח לי הרבה מאד זמן להחלים. זה היה הלם גדול בשבילי". שוקינג, עכשיו חשפי כתף חמה לגברת הולמס האומללה.


וואלה! סלבס לא מצליחה לדבר על האקסים שלה כאשר שואלים, אבל זה רק בגלל שעוד לא הצליחה להשיג כאלו.


7 בום: מצעד השחקניות המתערטלות

דיווח: אלמוני פרץ לביתו של טום קרוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully