וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנים מגלים הכל: חברי One Direction חושפים פרטים חמים

שירות וואלה! סלבס

13.11.2012 / 13:26

מדובר בלהקת הבנים הכי נערצת בעולם, כזו שסובלת משלל סימפטומים של בויז בנד - גרופיות היסטריות וחיי אהבה סוערים. אז מה עובר להם בראש? וואלה! סלבס בייבי

מה קורה כשלוקחים את חברי להקת וואן דיירקשן, מושיבים אותם על הכיסא החם וצוללים אל נבכי ליבם? המושג "בויז בנד" שמרצד מעל ראשם מתחדד, מעריצות מתעלפות, הבתולים נלקחים, והרשת (במחוזות ביבר ושות') קורסת תחת העומס - כן, אין ספק שמדובר בבקסטריט בויז של המאה ה-21. אז, מי בדיוק תפס את המשבצת הלוהטת של ניק קרטר? בנים, בנות - שימו לב.

מעריצות וואן דיירקשן.
כבר לא מתעסקים בעור הפנים. וואן דיירקשן

כל אחד מחברי הצאצאית של מלכת הריאליטי הבריטית, "אקס פקטור", זומן לריאיון אחד-על-אחד עם עיתונאי הדיילי מייל, וענה בפתיחות על שאלות אותן הגורפיז של הלהקה, מדקלמים מדי לילה. הארי סטיילס, מי שנחשב כציון ברוך של הלהקה, וומנייזר בהתהוות, הבהיר באיזו קלילות הוא נקשר לנשים מבוגרות, אך גם טען שלא יתעסק עם נשים שעברו את גיל 43 (כמו מאמא סטיילס).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואפשר גם לעשות להם "טוויט"/מערכת וואלה!, צילום מסך

נייל הורן, שנחשב כבייבי-בוי של הקבוצה, הצהיר שאיננו מוכן לזוגיות, ואילו לואיס טומלינסון הסביר שמערכת היחסים היציבה והמונוגמית שלו ושל בת זוגו, אלינור, נשארה כשהיתה. "אתה נמצא במערכת יחסים בגלל סיבה מסוימת, אז בשביל מה להתעסק במעריצות שירדפו אותך?"

הדיירקשנים הנותרים, לפחות בזמן הריאיון, החזיקו באי אלו מערכות יחסים, אקראיות או לא, ואף התקשו לשוחח על הנושא. אולי כדי להשאיר את כל הדלתות פתוחות? כן, גם ביבר עושה את זה.


וואלה! סלבס רצתה להוציא לאור את עלילות חיי האהבה שלה, אבל גבי עמרני סירב לחשיפה.


One Direction כבשו טקס את פרסי הוידאו של MTV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully