וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמים ונעים: דון לני גבאי בביקני

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

8.11.2012 / 0:02

אתם אולי מכירים את כוכבת הילדים כנערה קופצנית, אבל התמונות שלה משתכשכת במים בבגד ים צבעוני מוכיחות שהיא לגמרי אישה. מעניין מה בריטני הייתה אומרת? וואלה! סלבס רטובה

עברה כמעט שנה מאז שדון לני גבאי אמרה יפה שלום לעולם הזאטוטים, כשפרשה באלגנטיות מתפקיד המנחה בערוץ הילדים. לצעירים של היום, אין הרבה רגש כלפי אלה שגידלו אותם על המסך, כך שאם מישהו מהם רואה עכשיו את הבייביסיטר מהמסך לשעבר בתמונות ביקיני - הוא בטח תוהה לעצמו למה היא כל כך מוכרת. ובכן, הילדון בטח לא יכיר אותה כשהיא בבגד ים ותו לא.

דון לני גבאי בחוף הים. ברק פכטר
חשה ים המלח. דון לני-גבאי צפה/ברק פכטר

אבל לגברת הצעירה לא ממש אכפת. כדי לנצל את ימי השמש הבאמת אחרונים (כנראה, בכל זאת כבר חודש נובמבר), קפצה דון דון לחוף הים התל אביבי, השילה מעצמה את הבגדים המיותרים ונכנסה לטבילה מרעננת במים הצוננים. אבל קצרה, בכל זאת אנחנו כבר לא באמצע חודש אוגוסט הלוהט.

דון לני גבאי בחוף הים. ברק פכטר
מסדרת/ברק פכטר

צלמה הזריז של וואלה! סלבס קלט את הנערה שכבר מזמן הפכה לאישה עסיסית, כשהיא שוחה בבקיני צבעוני ומשמח. החלק העליון בצבע הים, התחתון בצבע החול, יחד הם מהווים שילוב מושלם שמעלה את אחוזי הלחות, למרות שעונת הרחצה כבר חלפה לה מזמן. כן, זמנים טובים.


וואלה! סלבס קיבלה דוח מהפקחים העירוניים והורחקה מחוף הים, אחרי שטעו וחשבו שהיא כלבה שמשוטטת במקום. הכל כי לא עשתה שעווה לפני שהורידה בגדים.


אלין לוי ודון לני גבאי מזיעות

מי הפתיע את דון לני גבאי?

דון לני גבאי בחוף הים. ברק פכטר
מנפנפת/ברק פכטר
דון לני גבאי בחוף הים. ברק פכטר
ביישנית/ברק פכטר
דון לני גבאי בחוף הים. ברק פכטר
זוויתית/ברק פכטר
דון לני גבאי בחוף הים. ברק פכטר
מסתמסת/ברק פכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully