וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרצוף המוזר של ברלד וגורי אלפי

כמה מהאנשים המצחיקים ביותר בישראל הופיעו אתמול במרתון סטנדאפ של עמותת "גדולים מהחיים", כולל ברלד, שלמרבה ההפתעה לא חשף את הישבן. וואלה! סלבס פנים אמיתיות

אתם רגילים לצרוך את הברלד שלכם, אותו בחור גדול ממדים ומצחיקן לא קטן, בשני מצבי צבירה: קורע על מסך הטלוויזיה באולפן של "ארץ נהדרת" או חושף ישבן בכל מיני אירועים שלא קשורים לתוכנית. ובכן, התגלה מצב שלישי, שבו הוא גם שומר על המכנסיים למעלה וגם לא על נמצא המסך - ברלד עושה פרצוף. אבל לא סתם, אלא פרצוף מוזר במיוחד, ממש כאילו הוא (או מישהו סביבו) שכח להיכנס לחדר הרחצה כבר שבוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי הפריח שם? ברלד, גורי אלפי ודודו ארז/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש (ג'), ברלד שלף את הפרצוף הלא מרוצה כשהשתובב מאחורי הקלעים של מופע סטנדאפ מיוחד שנערך עבור פרויקט "בוגרים" של עמותת "גדולים מהחיים". אבל הוא לא היה שם לבד, איתו הגיעו לבדר את אנשי העמותה כמה אושיות שעשוע, שמעלות ביום יום חיוך על השפתיים, כמו גורי אלפי, דודו ארז, יונתן ברק ועוד כמה מצחיקנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חופנים בכיף. המצחיקנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל הם לא היו האנשים המוכרים היחידים במתחם, כיוון שלאותה הופעה נקלע במקרה (או שלא) זוכה העונה האחרונה של "כוכב נולד", אור טרגן. הזמר הצעיר, שלא ממש מבלה בין אירועים מאז שהוכתר ככוכב בהתהוות, נראה עם חברה שלו ואפילו גילה לכל מי שביקש שהוא כבר עובד על אלבום בכורה לוהט. לא ממש מצחיק, הא?


וואלה! סלבס לא באמת מנסה להצחיק, אבל אנשים לא מצליחים לעצור את עצמם כשרואים אותה ללא איפור. לעצור? מתגלגלים מצחוק.


גורי אלפי סמל מין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נער עובד. אור טרגן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פאוור ריינג'רס - הדור הבא/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully