וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפה מידלטון מתכסחת עם דוגמנית במועדון לילה

שירות וואלה! סלבס

5.11.2012 / 15:10

האחות של הנסיכה הכי חמודה באירופה, לא ממש אהבה את מה שהדוגמנית של שאנל אמרה על הספר החדש שלה, אז היא החליטה להבהיר לה עם מי יש לה עסק. וואלה! סלבס קנתה בוץ

לידיעת המלכה אליזבת: האחות של הכלה של הנכד שלך, נו זאתי, פיפה מידלטון, עושה לך בושות בכל רחבי הממלכה, שלא לומר ברחבי לונדון. אחרי שנצפתה בלא מעט מסיבות ועם לא מעט גברים שונים ומשונים, האחות של הדוכסית מקיימברידג', החליטה להבהיר לכל הבנות הבריטיות שאיתה לא כדאי להתעסק.

הדיילי מייל מדווח, כי בסוף השבוע הגיע מידלטון ג'וניור למועדון חברים אקסלוסיבי בלונדון, למסיבת יום ההולדת של אוטיס פרי , הבן של כוכב הרוק בריאן פרי, ביחד עם בחור חדש העונה לשם טום קינגסטון.

פיפה מידלטון. GettyImages
יאללה מכות/GettyImages

הכל זרם על מי מנוחות, עד שמידלטון הבחינה בבת הזוג של אוטיס, אדי קמפבל, שעל פי מקורבים לשתיים, פיזרה כמה מילים לא יפות ברחבי העיר על ספרה החדש של המידלטון.

"אדי היא בחורה קשוחה", סיפר מקורב, "היא לא מפחדת להגיד את מה שהיא חושבת , והיא לא ממש מחבבת את פיפה. אדי ראתה את המבטים של פיפה ומיד שאלה אותה אם יש איזו שהיא בעיה. זה היה ממש קרוב להתקוטטות בין השתיים".

מידלטון, שכנראה נזכרה שהיא שייכת למשפחת האצולה, התאפסה וזרקה כמה מילים חמות לעברה של הטופמודל. לצערם של הנוכחים במקום, אחיה הצעיר של אוטיס מיד הגיע, פלירטט עם פיפה, הרגיע אותה וליווה אותה לרכבה. חבל

הפעם האחרונה שוואלה! סלבס הלכה מכות במועדון זה היה עם השומרים שלא רצו להכניס אותה. ברור שהיא ניצחה.

לא פעם ראשונה: תקרית פיפה והאקדח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully