וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בוקי נאה הותקף

וואלה! סלבס

4.11.2012 / 10:48

בזמן סיור לילי בהדרכתו, הותקף השורד עם הפה הכי גדול על האי, על ידי שיכור אלמוני. אחרי מאבק ממושך וצעקות, הגיעה ניידת משטרה ועצרה את החשוד. וואלה! סלבס הלומת קרב

נראה שהימים הרבים שבילה בוקי נאה על האי, לצידו של איתי תורג'מן, לימדו אותו דבר או שניים והכינו אותו לחיים האמיתיים. אתמול (ש') בלילה, הוא ניצל את הידע הרב שצבר והתמודד עם שיכור שפלש לאוטובוס שלו.

כזכור, בוקי מדריך בשנים האחרונות סיורים בין מקומות הפשע והזנות של תל אביב, ומציג בפני המבקרים את הצד האפל של העיר.

אתמול, כאמור, הגיע בוקי, יחד עם קבוצתו לאחת מתחנות הסיור הקריפיות: התחנה המרכזית החדשה. אלא שאז, משום מקום, הגיח בחור שיכור אשר עלה לאוטובוס, החל להשתולל ולא הסכים לרדת.

בוקי נאה. ורד אדיר,
שורד גם מחוץ לאי. בוקי נאה/ורד אדיר

נאה תיאר את הסיטואציה בעמוד הפייסבוק שלו: "במקום הכי נמוך בתל אביב, פתאם בחצות, בצומת של הזונות, עלה על האוטובוס שלי פולש. בבון שיכור שהתחיל להשתולל ולהרביץ והכריז שהאוטובוס שלו. כמה מאורחי נבהלו והתחילו לצווח. הם היו מחיפה. התנפלתי עליו כמו איזה גיבור כדי להוריד אותו בכח אבל לא הצלחתי. הוא היה שיכור וחזק והשתולל והכריז שהאוטובוס שלו והוא לא יורד. חברה שלי, זונה נרקומנית, ראתה את זה, עלתה לאוטובוס הורידה נעל והתחיל לחבוט בו. זה לא עזר"

עוד הוסיף: "חצי אוטובוס בחרדות ובצעקות היסטריות וחצי אוטובוס חושב שזה חלק מההצגה שלי. נעלתי דלתות והמשכתי את הסיור כשהוא באמצע האוטובוס צועק ומשתולל ומבריח את כולם לסוף ולהתחלה. המשכתי לספר ברמקול על התחנה המרכזית כאילו כלום לא קורה. הלב שלי דפק כמו מכונת יריה. הזעתי כמו מפל. תכננתי לדחוף אותו בנסיעה מהאוטובוס כשנגיע לנתיבי אילון אם לא אתקל בדרך בניידת"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לדברי נאה, אז הגיעה הגאולה: "למזלי, פתאום פגשתי נידת יס"מ- יפת"ח. ירדתי מהאוטובוס וסיפרתי להם שפלש לי פנימה בבון שיכור שמשתולל. קטע. אף פעם לא קרה לי כזה דבר. הורדתי אותו לידיים שלהם. עוד הספקתי לשמוע שהוא טוען שחטפנו אותו. אלוהים ישמור מה עוד יכול לקרות במקום הכי נמוך בתל אביב איפה שאסור להפנות שם את הגב כי מישהו עלול להפסיד עצמו בקרב"


וואלה! סלבס מרבה להשתלט על אוטובוסים של סיורים, זו בעיה גדולה לנוע בעיר כשאף אחד לא מסכים למכור לך רב-קו.


משה פרסטר: "איתי שגב מסנן אותי"

חדשות המהפכה 09: אילו עבירות יעשו הסלבס עכשיו?

  • עוד באותו נושא:
  • בוקי נאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully