וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו לא בדיחה: דובי גל בפרסומת חדשה

וואלה! סלבס | צילום: אלעד גוטמן, יח"צנים

1.11.2012 / 10:22

אחרי שהפרסומות שלהן עוררו המון ביקורות, רשת חנויות תאורה בחרה בדובי גל, שיככב בפרסומת החדשה. אז איך שושנה דמארי משתלבת בכל הסיפור? וואלה! סלבס מוארת

מי לא זוכר את הפרסומות הסנסציונית של רשת "מחסני תאורה", שעוררו כותרות חמות סביב המותג? מאז שכולם נדלקו, לא נצפו עוד פרסומת מדוברות כל כך. כדי לנסות לשחזר את תהילת העבר, בחרו ברשת חנויות התאורה ללהק לקמפיין הפרסומי החדש שלהם פרסונה שאולי תגרור כמה לקוחות פוטנציאליים לבחור למפה חדשה: השחקן המצחיק, דובי גל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתכונן לקלוז אפ. דובי גל על הסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שגילם את "מלך הסלים" בסרט הקולנוע הנוסטלגי, הלהיב בהצגת הילדים "קריוס ובקטוס" ואפילו הגיע לתפקיד אורח בדרמה הזכורה "אהבה זה כואב", גל ביסס את מעמדו כשחקן קומי נמוך קומה. הקמפיין החדש, שעלותו היא שני מיליון שקלים, צפוי להיות רגע של צחוק בין הנורות, במהלך הפסקת הפרסומות בטלוויזיה שלכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפם גזוז? צ'ק/מערכת וואלה!, צילום מסך

עלילת הפרוייקט החדש של גל, שצפוי להופיע תחת השם "נובמבר ההזוי", כוללת שלוש דמויות שונות שהוא מגלם: הזמרת המנוחה שושנה דמארי עם קולקציית נברשות הקריסטל, גבר טורקי משופם שימכור מנורות שולחן אדומות והסטייליסטית הבלונדינית עם מנורות הפלורסנט המודרנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה מראה שעל הקיר, מי הכי יפה בעיר?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם נחזה בסוף בשילוב של פאה משעשעת, בדיחה נמוכה ושנדליר יוקרתי במחיר מצחיק, נראה שאכן מדובר בקאלט בהתהוות. מה שבטוח הוא שהפרסומת תחזיר סוף סוף את הקסם של גל היישר אל המסך הקטן.


וואלה! סלבס רואה בעצמה כמועמדת מתאימה לתפקיד הפרזנטורית החדשה של הפארק החדש שהוקם באתר החירייה. גם ככה היא מריחה כמו מה שהולך שם.


אורן זריף מגיע להקרנת גמר היורו עם חברים

דנה אינטרנשיונל ומיקי בוגנים בדרך לאח הגדול?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוכן למעוולים. דובי גל על הסט/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • דובי גל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully