וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה פרץ רוצה ילדים

נועה רוזין

31.10.2012 / 16:35

המורה הסקסי מדבר בפתיחות על הרצון שלו בילדים ומשפחה ומספר על הרגע המרגש בו הציע נישואין. וגם, לצביקה הדר נמאס שמסתכלים לו בצלחת. וואלה! סלבס מורה מחליפה

ספק: עידו שחם עריכה: רן צימט

ילדים זה שמחה: המורים של "בית הספר למוזיקה", חוזרים אוטוטו לעונה שנייה, אלא שהפעם, לעומת העונה הקודמת, הם חוזרים עם מטענים חדשים.

ההריון של קרן פלס, דום הלב של צביקה הדר וכמובן הצעת הנישואין המדוברת של משה פרץ. נראה כי מי שיגנוב את אור הזרקורים בעונה הקרובה, הם דווקא המורים החמודים.

אם בילדים עסקינן, פלס לא מתכננת לילד החדש שלה ושל נועם טור, אורי, שום תכניות לעתיד. "אני חושבת שאני לא יכולה להחליט בשבילו. זה שהוא הבן שלי לא מקנה לי עליו זכויות. מה שירצה".

לעומתה, צביקה הדר כבר סגר את הבסטה ולא ממש מעוניין להביא עוד ילדים לעולם, "אני חושב שכבר עברתי את המכסה שמותרת לי על פי החוק", הוא מתלוצץ. ואגב, אם אתם נתקלים בו במסעדה, תעשו טובה ואל תציצו לו בצלחת לבדוק אם הוא אוכל בריא. "בוא נאמר שאם יהיה בתפריט צלעות כבש" הוא מסביר, "אם אני אשים בצלחת, יקחו לי אותה". אז מה הפיתרון? "אני אוכל בסתר, אם אני ארצה". חכם

ורק משה פרץ לא מוטרד כרגע מכלום ומתרכז בעיקר בחתונה הקרבה ובאה, "שמרגישים שזה נכון, עושים את הבחירה גם לחיים. המטרה היא להביא ילדים, להקרים משפחה טובה ולעשות את זה כמו שצריך".

וואלה! סלבס קשרה את החצוצרות שלה אחרי שהבינה שהילדים שלה יהיו דומים לה. מספיק נזק אחד למדינה.

זיקוקים: משה פרץ מתחתן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully