וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שופט The Voice חשוד בתקיפה מינית

שירות וואלה! סלבס

31.10.2012 / 13:52

סי לו גרין, מי שפינק את כולנו בלהיט פומפוזי וכבש שלל מצעדי מוזיקה, עובר כעת מכיסא המנטור בתוכנית הכשרונות לכיסא הנאשמים. הוא ישיר על זה? וואלה! סלבס פורגט יו

הישר מאמריקה: במרכזה של פרשיית תקיפה מינית שפרטיה נחשפים בימים אלו ממש, עומד הזמר עם הלהיט שהבעיר את 2010 בלהבות חמות, "Fuck You", או בגרסתו המצונזרת - "Forget You". כן, שופט "The Voice", סי לו גרין, הוא חשודה העיקרי של משטרת לוס אנג'לס, במעשה הטרדה מינית.

סי לו גרין. Kristian Dowling, GettyImages
עד החיוך האחרון. סי לו גרין/GettyImages, Kristian Dowling

מקורות אכיפת החוק מגלים שאלמונית הגישה לאחרונה תלונה במשטרה והאשימה את גרין בתקיפה מינית. לטענתה, המעשה הזדוני אירע במסעדה מהוללת. על פי הדיווחים, בלשים ביקרו במקום המדובר, שממוקם במרכז לוס אנג'לס, חקרו מספר עובדים, ולא פסחו על מנהל המקום.

אמנם החקירה נמצאת בחיתוליה, אך אין ספק שהזמר יכול להתחיל לשקשק, בין אם היה מעורב בתקרית או לא, שכן המאזין הפרובינציאלי יתקשה להפריד בין גרין שעל כיסא המנטור, לגרין על כיסא הנאשמים.

סי לו הגיב להאשמות, וטען שלא ביקר בזירת האירוע (סו קולד) בשלושת החודשים האחרונים, ועל כן: "שום דבר לא קרה שם, או בכל מקום אחר". מקרוב לזמר חיזק את דבריו וטען "מעולם לא ראיתי את סי לו נוהג באופן פיזי ואלים כלפיי אף אדם".


וואלה! סלבס מכחישה בתוקף שאי פעם הטרידה מינית את עזית (הכלבה הצנחנית), למרות אינספור האשמות.


קול האמת: אל תפספסו את "דה וויס", המתחרה החדשה של "אמריקן איידול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully