וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך פינקה ריהאנה את אדל?

שירות וואלה! סלבס

29.10.2012 / 10:31

אחרי שילדה את בנה הבכור וסבלה מבריונות בטוויטר – אדל מתנחמת במתנות הנדיבות ששלחה לה חברתה הטובה, כך מתברר, ריהאנה. וואלה! סלבס ברית מילה

כשהזאטוט של אדל יגדל להיות טינאייג'ר, מלבד העיסוק האובססיבי בחצ'קונים, יוכל להעביר את הזמן בהתרברבות במגוון העצום של המזכרות שקיבל במשך חייו, מהקולגות של אמו.

כן, הוא נולד רק לפני עשרה ימים וכבר הספיק לעבור כברת דרך – תחילה בריוני רשת איימו לרצוח אותו ואת אמו, וכעת הוא בדרכו להפוך לגור הפרטי של ריהאנה, שהחליטה להיכנס לנעלי סנטה קלאוס ולעטוף את הרך הנולד במתנות. אז, מה רכשה הדיווה לדרדק?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו כשאתן כל כך קרובות, אולי תצליחי להרחיק את רירי מבראון?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובכן, מדובר בשתי חליפות אותן תוכלו למצוא בכל רשת מוצרי תינוקות, עליהן נכתבו הקלישאות השחוקות: "אמא שלי היא רוקסטאר" ו-"בדיוק סיימתי תשעה חודשים בפנים". הנדיבות של ריהאנה לא הסתיימה בזה. הזמרת דאגה לפנק גם את הביג מאמא, אדל, בלנז'רי סקסי, פלאס ברכה קורצת: "את חייבת להישאר סקסית, יאמי מאמאי, תהני! מזל טוב!". אין ספק, בן זוגה של אדל, סיימון קונקי, יהיה מרוצה.

מקורב לשתיים הסביר את החיבה: "ריהאנה אוהבת את אדל, והייתה אחת הראשונות לברך כשהתקבלה הבשורה בדבר ההיריון". בנוסף, חשף את תגובתה של אדל למתנות: "אדל צחקה בקול רם כשראתה את הכיתוב על החליפות, וכבר רוצה להשוויץ בפני חברים". נו, שוין. את מוזמנת לקפוץ לסניף בייבי קלאב פ"ת ולהפסיק להיות כל כך נרגשת.


כשוואלה! סלבס פרצה לאוויר העולם, היא קיבלה כמה וכמה סכיני גילוח, מהמובילים ביותר שידע השוק.


מישהו כמוך: אדל ילדה בן ראשון

אלמונים מאיימים לרצוח את אדל ואת בנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully