וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממתק או תעלול: כוכבי הוליווד מתחפשים

שירות וואלה! סלבס

29.10.2012 / 13:50

פרגי וג'וש דוהמל

למה התחפשנו? סולנית הבלאק אייד פיז ובעלה השחקן עשו עצמם דומים לזוג אושיות הטראש ההוליוודי אוונג'לין ודניס וודוורף. או סתם לזנזונת והחבר ההיפי המזדקן שלה.

מתק או תעלול? וואלה! סלבס לא מוצאת את ההבדלים בין הלבוש היום יומי של פרגי הפרחית לבין שמלת המיני המנומרת הזו. ג'וש לעומתה, איבד את הצ'ארם עם הזקן. תעלול.

ג'סיקה אלבה

למה התחפשנו? ג'סיקה ומשפחתה עלו על המדים של הדמויות מסרט האנימציה "משפחת סופר על". דיסני שיק.

מתק או תעלול? למרות שהם חמודים פלוס, וואלה! סלבס מפחיתה מהנקודות של המשפחה הפוטוגנית הזו ולו רק בגלל התחפושות המוכנות מראש וחוסר המקוריות שבבחירת התחפושת. מריה קארי כבר עשתה את זה בשנה שעברה. תעלול.

ניקול ריצ'י

למה התחפשנו? ריצ'י (בפינה הימנית) ארזה את החברות לשבט צופות טובות במיוחד. חסרות בתמונה: העוגיות למכירה.

מתק או תעלול? וואלה! סלבס תמיד רצתה להצטרף לשבט הצופים השכונתי אבל לא הצליחה לעשות קשר לולאה כמו שצריך, כך שהתחפושת של ניקול וחברותיה כצופות בלונדיניות ומושחתות במיוחד (כולל מעיל פרווה) מלהיבה אותה במיוחד. ממתק!

פריס הילטון

למה התחפשנו? פריס והבויפרנד הם מלכת הקלפים וחברה הכובען המטורף, בהשראת אליס בארץ הפלאות כמובן.

מתק או תעלול? למרות שהתחפושת הזו מוצלחת יותר מאאוטפיט האינדיאנית שלבשה ביום שלמחרת, וואלה! סלבס חושבת שבתור יורשת עשירה פריס היתה צריכה להתאמץ יותר. נניח, לעלות על בגדי של רקדנית סמבה שובבה, לא? תעלול.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הילארי דאף

למה התחפשנו? הילארי היא סוג של שלד / רוח רפאים/ דבר קריפי אחר כלשהו.

מתק או תעלול? אמאל'ה, סוף סוף נמצאה התשובה לחידה כיצד למחוק את החיוך המלאכותי מהפנים של השחקנית. נכון שזה כלל המון איפור ופרחים שהודבקו לה לראש, אבל וואלה! סלבס מעודדת כל דבר שינער את הילארי דאף מתדמית הילדה הטובה אך מאוסה שבה היא דובקת. ממתק.

רוזי הנטינגטון-וויטלי

למה התחפשנו? השחקנית ("רובטריקים")/דומנית הבלודינית הפגיזה בתלבושת של נערת מסיבות פרחונית, סוג של מה שהיא אבל עם תוספת של משקפיים.

מתק או תעלול? וואלה! סלבס מוכנה לקבל את רוזינגטון השמיימית גם נטולת המעיל, נטולת המשקפיים או הפרחים ובאופן כללי – נטולת בד. אתם יודעים, נטורל. אבל אם חייבים להתחפש, נחמד לראות אותה בסופיסטיקייטד שיק. ממתק.

כריסטינה אגילרה

למה התחפשנו? הבויפרנד של כריסטינה הוא האביר עם השריון הנוצץ. הזמרת היא הנסיכה החשופה שממתינה לו בצריח.

מתק או תעלול? אבוי, המכשפה הרעה הטילה על אגילרה כישוף שגרם לכל השמלות המלכותיות שלה להתכווץ, כך שכעת מה שעולה על גופה של הנסיכה ושיער הפרא שלה הם רק בגדים קצרצרים שמבליטים את הנכסים וגזרתה העגלגלה. מזל שהאביר העלוב שלה שם כדי להרגיע. הכי תעלול.

נאייה ריברה ("Glee")

למה התחפשנו? כוכבת "Glee" שמשחקת את סנטנה מנשנשת הבחורות, התלבשה כציפור הרוד-ראנר (מיפ מיפ) והחבר כקיוטי, הזאב הרע שמנסה לתפוס אותו בסרטים המצוירים בכיכובם.

מתק או תעלול? אחרי שהתנשקה עם החברה על המסך הקטן, ברור שהשחקנית הזו תפגין חוש הומור גם במסיבת ליל כל הקדושים. אבל למרות כל הנוצות והפאה הכחולה, וואלה! סלבס מניחה שיכולת להתאמץ יותר גברת, והשלט שאת מחזיקה רק מוכיח את זה. תעלול.

קים קרדשיאן וקנייה ווסט

למה התחפשנו? קים היא בת הים הקטנה והסקיפר קניה הוא יורד הים שהוא הנסיך הפרטי שלה.

מתק או תעלול? קרדשיאן לא תפספס עוד הזדמנות לנופף בזוג הנכסים הבולטים שלה שם בפרונט, כולל בשעה שהיא מתכוננת למסיבת תחפושות במחוך צמוד, פאה בלונדינית ארוכה וסנפירים. פלא שהמלח הפרטי, קנייה ווסט, נראה נבוך כשהוא עומד לידה כמו גולם? וואלה! סלבס אוהבת, כך שכמובן שמדובר בממתק.

קורד אוברסטריט ("Glee")

למה התחפשנו? הבלונדיני החתיך של "Glee" נכנסיו לנעליו של הצמוד של אנג'לינה וכוכב הפרסומת החדשה של הבושם "שאנל 5", בראד פיט.

מתק או תעלול? מי ידע שנקבל את הלוק הכי מוצלח של ליל כל הקדושים הזה, דווקא מכוכב הנוער של הסדרה "Glee"? אוברסטריט עשה את זה בצורה מתחכמת, אמינה ורלוונטית מתמיד כשצחק על הפרויקט הנוכחי אך לא מוצלח במיוחד של אחד האנשים החזקים ביותר בהוליווד. וואלה! סלבס חושבת שהוא עלול להרגיז את משפחת סופר על של הוליווד, לכן זה ממתק משעשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully