וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזאב הרע: אביב אלוש לוהק לתפקיד ראשי בסרט

וואלה! סלבס

29.10.2012 / 0:07

אחרי שהפגין ביצועים ב"אלנבי" ו"עספור", השחקן הקשוח יוביל את סרט הפשע הישראלי החדש של הבמאי ארנון צדוק. הטייפקאסט: עבריין חסון כמובן. וואלה! סלבס עיניים גדולות

ג'יימס בונד, מאחוריך: ברכות לשחקן החתיך אביב אלוש, שנבחר לאחרונה לשחק את התפקיד הראשי בסרט הישראלי החדש של הבמאי ארנון צדוק. למרבה ההפתעה (או שלא), אלוש ישחק בסרט, שנקרא "כיפה אדומה", עבריין מרוקאי מתוסבך שחוזר לישראל אחרי שהות בכלא מעבר לים בכדי להשיב את כבודו הים תיכוני.

אביב אלוש. אביב חופי
ראש המאפיה הבא. אביב אלוש/אביב חופי

הזאב הרע אלוש, כנראה נעזר בדמויות המחוספסות שגילם בעבר בסדרות "עספור" ו"תא גורדין" (אבל לא בדיוק בדמות הדייל המרטיט שעשה לצד בר רפאלי ב"פיק אפ"), כדי לקבל את התפקיד של ראש המאפיה המחושב שרק רוצה לנקום במאפיה הרוסית מפנים. כמובן שהוא יתאהב בסוכנת הסובייטית הלא חוקית ששלח, הגברת כיפה אדומה בת ה-17.

זה יהיה תפקיד ראשי קולנועי ראשון של אלוש מאז שנת 2005, אז שיחק בסרט "על החולמים". כמובן שמאז ראיתם אותו כמה וכמה פעמים על מסך קטן יותר בטלוויזיה שלכם, כולל לאחרונה כשנישנש את מורן אטיאס בדרמת הפשע "אלנבי". כעת, עם סרט של ארנון צדוק בקנה, הוא וודאי יזכה לחותמת האיכות הנחשקת כשחקן דרמטי קשוח לצד שחקנים כמו משה אבגי ודובי גל.


וואלה! סלבס רצתה לשחק בסרט קולנוע, אבל אמרו לה שהתפקיד היחיד שתתאים לו הוא של גופה, בשקית.


אביב אלוש מציג את התינוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully