וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הכוכב המת הרווחי ביותר בעולם?

וואלה! סלבס

25.10.2012 / 16:12

מייקל ג'קסון הכניס השנה 145 מיליון דולר לחשבון הבנק של יורשיו, אך זה לא הספיק לו כדי לעמוד בצמרת דירוג הסלבס הרווחיים ביותר. מי במקום הראשון? וואלה! סלבס אני מתה

למרות שמת כבר לפני יותר משלוש שנים, עברה על מלך הפופ, או איך שאתם קוראים לו - מייקל ג'קסון, שנה כלכלית לא רעה בכלל. לפי דירוג הסלבריטאים המתים המרוויחים ביותר השנתי של מגזין פורבס, רק השנה נכנס לחשבון הבנק של יורשיו סכום של לא פחות מ-145 מיליון דולר, יותר מכל אמן שעדיין חי כיום.

אך למרות שהרוויח סכום לא מבוטל, הזמר המת הודח מראש הרשימה השנתית. אז מי החליף אותו. לא אחרת מאשר חברתו הטובה כשעוד היו בין החיים, אליזבת טיילור. המכירה של עזבונה המסקרן (שכלל תכשיטים, בגדים ועבודות אמנות), הביאה את צאצאי השחקנית האגדית לרווח עצום של 210 מיליון דולר בשנה האחרונה.

אליזבת טיילור. Vince Bucci, GettyImages
המרוויחה ביותר בעולם המתים. אליזבת' טיילור/GettyImages, Vince Bucci

אחריהם ניצב מי שמת כבר לפני 35, אלביס פרסלי, שהכניס השנה 55 מיליון דולר. כמו שעשו לג'קסון עם המופע "מסע ההופעות הנצחי", אמני הקרקס סירק דה סוליי השיקו מופע מוזיקלי מיצירותיו של פרסלי בלאס וגאס, שתרם להכנסות של מלך הרוקנ'רול שנשארו יציבות בשנה החולפת.

את החמישייה הפותחת סוגרים יוצר הקומיקס "פינאטס" צ'ארלס שולץ, עם הכנסות של 37 מיליון דולר במקום הרביעי ובוב מארלי שסוגר את חמישיית המתים המעושרים, ברווח שנתי של 17 מיליון דולר. ככה זה כשמוכרים אוזניות, רמקולים ותיקי יד ממותגים על שמו.


וואלה! סלבס מתה על מייקל ג'קסון ואליזבת טיילור. גם הם מתים.

לדירוג המלא של עשרת המתים הריווחיים של השנה של פורבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully