וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטורי! מיכל אמדורסקי בדרכה לכבוש את העולם

וואלה! סלבס

28.10.2012 / 0:30

כוכבת נולדת (מחדש): מלבד העובדה שאמדורסקי צפויה לככב בקרוב על מסכי הטלוויזיה, נראה שהזמרת מתכננת לכבוש יעדים גדולים יותר, הרבה יותר. וואלה! סלבס אינטרנשיונלית

לידיעת אסף אמדורסקי: כידוע, אשתך לשעבר, מיכל אמדורסקי, תהפוך בקרוב למגה-סלב בברנז'ה המקומית, עקב ליהוקה לעונה הבאה של "מחוברים+", אך אם זה לא די, בקרוב תפצח אמדורסקי בתרגילי (חימום) בר רפאלי, ותכבוש גם את היבשות האטרקטיביות יותר שלגלובוס יש להציע. כן, הסופרסטאר קיבלה כמה הצעות חמות מתעשיית המוזיקה המשגשגת בחו"ל.

מיכל אמדורסקי. אביב חופי
ככה, אבל עם הרקע של MTV/אביב חופי

מתברר שחברות תקליטים רבות שמו עין על מיכל הקטנה, ומגששות את דרכן לכוכבת בפוטנציה. הסוכנות בה מיוצגת אמדורסקי, קיבלה לאחרונה אינספור פניות, מחברות שבין היתר מייצגות/ייצגו את בריטני ספירס, אן סינק, פינק, בקסטריט בויז, ריקי מרטין ועוד. היוש ניינטיז.

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של מיכל, מסר בתגובה: "כחול לבן אמנים שמחה על ההתעניינות הגדולה של חברות תקליטים מחו"ל במיכל. אני מאשר כי אכן נקבעו מספר פגישות ונרקמים שיתופי פעולה מעניינים, שכרגע איני יכול לפרט עליהם. הודעה מסודרת תצא בהמשך".

לעת עתה, לא ברור באיזה כיוון תצעד אמדורסקי, אבל אסף יכול להתחיל לעכל את הבשורה, ולעבוד עם אהובתו לשעבר על שעות בייביסיטינג חדשות.

וואלה! סלבס תמיד האמינה שאם תחפור מספיק עמוק באדמה, ותסמן את השטח (בדיוק כפי שאתם מתארים לעצמכם) - תכבוש, גם היא, את העולם. עד כה זה לא עבד.


מיכל אמדורסקי למחוברות

7 בום: מצעד הסכסוכים של הסלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully