וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלית גוטמן ודנה פרידר מדברות על כדורגל

נועה רוזין

25.10.2012 / 15:29

אין להן באמת מושג קלוש בכל מה שקשור לספורט המוזר הזה, אבל לדוגמניות ההורסות יש מה להגיד בכל הקשור לכדורגלנים. וואלה! סלבס גול עצמי

צילום: אבי כהן עריכה: אמיר קוטיגרו

זה לא סוד שכדורגל ודוגמנות הולכים ביחד. אחרי ששמענו על אינן ספור דוגמניות שיצאו עם כדורגלנים ועל כדורגלנים שעשו הסבה מקצועית לחמש דקות ודיגמנו מוצרים שונים, עכשיו הגיע תורם של הבחורים היפים בתעשייה ללמוד כדורגל.

למי מכם שלא קרא את אתרי הרכילות לאחרונה: בימים הקרובים תעלה לאוויר סדרת הדוקו ריאליטי "גוללסטאר", של HOT3 בהפקת סוכנות ADD. בסדרה יככבו סלבס שהחליטו לצאת למחנה אימונים ולהקים קבוצת כדורגל.

דנה פרידר, גלית גוטמן. אביב חופי
מה זה נבדל? דנה וגלית/אביב חופי

אתמול (ד'), נערכה הפרימיירה לסדרה, שמשכה אליה דוגמניות, שהקשר שלהן לכדורגל הוא מקרי בהחלט. גלית גוטמן למשל, התוודתה שלא רק שאין לה קשר, היא גם נשואה לבחור היחיד במדינה שלא צופה במשחקים.

גם לימית סול אין ממש קשר לכדורגל, אה חוץ מהעובדה כמובן שהיא כתבה פרק על כדורגל לסדרת הילדים "פיג'מות". לעומתן, למלכת הילדים דנה פרידר, יש קשר לספורט, "אני באה מבית שאוהבים בו ספורט, אז יצא לי להיות מושפעת", אבל אל תצפו ממנה שהיא תדע מה זה נבדל. תכל'ס, יש מישהו שיודע?

ולסיכום, לשאלה הכי חשובה: האם הן יתנו לבנות שלהן לצאת עם כדורגלן, השיבו הבנות תשובות מתחמקות. "אם הראש לא נדפק יותר מדי מהכדור, אז זה בסדר", ענתה קארין כהן. לעומתה, סול, תקרא מיד לבעלה על מנת שיאשר את הבחור. וגוטמן? לה אין בעיה, " רק שיהיו שמחות או שמישהו כבר ייקח אותן". יש מתנדבים?

וואלה! סלבס גם מחכה שמישהו כבר ייקח אותה. מה זה משנה מי?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ימית סול. אביב חופי
קוראת לבעל. ימית/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully