וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמילי קרפל עוזבת את הארץ

וואלה! סלבס

24.10.2012 / 14:12

זמרת הפופ המקומית החליטה שישראל קטנה עליה, לכן בקרוב היא צפויה לקחת את בעלה ולעבור לחיות אי שם בלונדון. לא נארז: אוסף הבגדים המרשים שמסרה לחברות. וואלה! סלבס ביוש

האם לונדון מחכה לזמרת אמילי קרפל? אם תשאלו אותה (ותתעלמו מהקלישאה על האשליות שאולי מחכות לה שם) התשובה היא כנראה שלא, אבל בקרוב תוכלו לתפוס את המנומשת רק בתוך גבולות אנגליה. מקורבים ליוצרת הפופ המקומית טוענים שהיא ובעלה המפיק המוזיקלי תומר אדם לנצינגר, ינטשו בקרוב את ישראל לצמיתות לטובת חיים משותפים של יצירה מעבר לים.

אמילי קרפל. אביב חופי
גם ככה השם שלה בלעז. אמילי קרפל/אביב חופי

קרפל, שכנראה מוכרת לכם בזכות להיטים כמו "נמשים", "אושר" ו"חוץ ממך", סיפרה בעבר שהיא פוזלת לכיוון עבודה בחו"ל רק כדי לפרוץ בקריירה בינלאומית, אך הפעם נראה שהיא ממש עושה את זה יחד עם בן זוגה. עובדה, בימים האחרונים היא מחלקת חפצים שלא יעברו איתה ללונדון וגם מוכרת את שלל הבגדים המרשימים שלה לפאשניסטות מקומיות, לפחות את שלא תוכל לסחוב איתה במזוודות. גם ככה כולם שם עם מעיל כל הזמן.

אמילי, עשית צ'ק אאוט לכל המותגים לפני שאת עפה?
"בהשראת שבוע האופנה בחולון, העיר שבה גדלתי, החלטתי לחלוק את את האוסף העצום והמפואר שלי עם חברותי הטובות, לפני שתומר ואני נוסעים להקליט את האלבום החדש באנגליה. טרוולינג לייט".


וואלה! סלבס היתה שמחה להידחף למזוודה של קרפל ולברוח איתה מהארץ, הבעיה היא שגם אחרי דיאטה היא נחשדת באובר-ווייט.


אמילי קרפל: ”אעזוב את הארץ אם יהיה צורך”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully