וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מופעי הסטרפטיז של כוכבי הוליווד

וואלה! סלבס

26.10.2012 / 3:48

דמי מור היתה הראשונה, אך מאוחר יותר גם קריסטן סטיוארט ולינזדי לוהן הצטרפו. כולן ילדות רעות. אה, ולא נשכח את מתיו מקונהיי. וואלה! סלבס מלקטת את מתפשטי הוליווד החמים

דמי מור ("סטרפטיז")

באמצע שנות התשעים, כש'סוויט דרימז' עוד המשיך לטפטף לאוזנינו (יחד עם האייטיז), דמי מור פרצה לפריים באאוטפיט נוצץ ובצעדי לאפ-דאנס שלא היו מביישים אף אחת מעובדות הגו-גו. בוידיאו היא מותחת רגליים מצפון לדרום, מענטזת עם ישבנה בווירטואוזיות, ומתבלת בתנועות עגולות ואיטיות שעלולות לפגוע ביצריו הטובים של האדם. גוד לאק!

לינדזי לוהן ("אני יודעת מי הרג אותי")

עוד סרט כושל מתווסף לרזומה העשיר של מלכת הקוק במאה ה-21, לינדזי לוהן; אך מזל שניתן להריץ לסצנת הסטריפטיז מבלי לקרוס תחת רגשות אשם. הווייב טראשי להחריד, ונראה שלוהן לא עברה מספיק שיעורי סטריפינג טרם צילומי הקטע. אינג'וי.

מת'יו מקונהיי ("מג'יק מייק")

למי הייתם נותנים להחזיק במפתח למועדון חשפנות אם לא למתיו מקונוהיי? הוא עושה ג'וגינג בחזה חשוף כבר עשור, מתפקד כגורו של המטרוסקסואלים, ובאופן כללי, על אף המראה האנורקטי/בולמי אותו מטפח עקב תפקיד קולנועי חדש, אי אפשר להתעלם מישבנו המוצק דאז. ליידיז, גוד מורנינג.

נטלי פורטמן ("קרוב יותר")

בקול בריטון מפלרטט, פאה ורודה, וביטחון עצמי נוטף, עלתה פורטמן על עקבים גבוהים, בסיפור הקלישאתי והשחוק מכל - חשפנית וחייה הכפולים. בזכות ביצועיה בתפקיד הנ"ל, פורטמן סוג של החריבה את הרפיוטיישן של הילדה היהודייה הטובה, ועל כך, הייתה מועמדת לאוסקר.

ג'סיקה ביל ("בוקר כחול בהיר")

מה חושב טימברלייק על הגירפרינד שלו (אשתו!) במעטה חשפנית? לעולם לא נדע. אבל אפשר לפלוט את זה החוצה – ג'סיקה ביל, עם סיגריה דבוקה לשפתיה או לא, די לוהטת בתור רקדנית אקזוטית. היא לא מלטפת עמודים במיומנות מרשימה כמו האחרות, אך כן תגרום לכם לזוז בכיסא.

קריסטן סטיוארט ("ברוכה הבאה לריילי")

היא החליטה לברוח מסאגת 'דמדומים' והתערסלה בתסריט אינדי מתוק שגרם לה להתערטל, לפזר את השיער ואפילו – להתחכך בפולקעס של ג'יימס גנדולפיני ('הסופרנוס'). בפעם הראשונה בקריירה שלה, סטיוארט לא נראית עוד חסרת חיוניות וסקס אפיל, על אף שהסרט עסק בעיקר בעניינים טרגיים ופחות אטרקטיבים מעירום.

מורן אטיאס ("אלנבי")

נכון, זה לא דבר שלא היינו מצפים ממורן אטיאס, ובכל זאת – אחרי שהסניפה את האבקה הלבנה עם רומי אבולעפיה, נשקה לשפתיה והתחככה בעמודים הכי מלוכלכים של אלנבי, אי אפשר שלא להוסיף אותה לרשימה, חוץ מזה – היא הBFF החדשה של ליאם ניסן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully