וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה חושפת תמונות אירוטיות מהקליפ החדש

שירות וואלה! סלבס

23.10.2012 / 14:26

בקליפ חדש שצולם בימים האחרונים בלוס אנג'לס, ריהאנה מציגה לראווה פן חדש בדמותה המורכבת: פטמות זקורות, שבטעות או לא, נתפסו על ידי צלם הוידיאו. וואלה! סלבס עומדת דום

אחרי שגרמה לכולנו להרים גבות בכל הקשור לקאמבק המפוקפק למלך הדושבאגים, כריס בראון, ריהאנה לוקחת אחריות גם על נפילת לסתות קולקטיבית. בקליפ חדש שילווה את הסינגל הראשון, "Diamonds", באלבומה החדש, חושפת הזמרת צד נועץ, מנקר, נוקב ודוקר – הפטמות שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא תצליחו להביס אותה! ריהאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתמונות שהודלפו בימים האחרונים, מעריצי רירי קיבלו טעימה חמקנית ליוטיוב הבא של הזמרת, בו ראו לראשונה את התסרוקת החדשה – גלח נינט, אך ודאי לא ציפו שפטמותיה לא יצליחו להסתתר תחת שמלתה הבהירה. בנוסף, בין השוטים הדרמטיים להחריד, ריהאנה חושפת אאוטפיט שקוף נוסף, בו בולטות דווקא רגליה הארוכות. פרייז דה רירי!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליק מיי לגז, איי'ם און פייר/מערכת וואלה!, צילום מסך

נראה שכעת, לאחר סיום הצילומים לקליפ המתגרה, יכולה ריהאנה להתמסר למיטתה – והיא אכן עושה זאת. אתמול (ב') צייצה בדף הטוויטר שלה תמונה ג'אנקית שגרתית, שככל הנראה צולמה רגע אחרי שהתעוררה משינה ערבה, הציתה סיגריה והוסיפה את המשפט "ברקפסט אין בד". רוקנרול בייבי.


וואלה! סלבס לא זקוקה לאאוטפיט שקוף, בדרך כלל היא מרגישה שקופה ללא קשר לבגד שלבשה. הולכת עם ומרגישה בלי/כלום/לא קיימת/אוויר/קיר/דחויה/נעלמת.


ריהאנה נדחקת: הקעקוע החדש של כריס בראון

ריהאנה אוהבת את זה בעברית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוקר אור, סיגריה או ג'וינט?/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully