וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר החדש של קאשה: דילדו

שירות וואלה! סלבס

23.10.2012 / 11:01

לכוכבת הפופ הכי מלוכלכת כנראה אין ממש זמן למערכות יחסים רומנטיות, כיוון שהבויפרנד החדש בחייה הוא לא בדיוק גבר, אלא מין צעצוע. התבלבלתם? וואלה! סלבס סקסולוגית

קאשה (או איך שהיא רוצה שתקראו לה, Ka$ha) אף פעם לא ניחנה בטוב טעם. יוצא שכוכבת הפופ שהביאה לכם את שיר התיק-טק ושלל יציאות אחרות, תמיד נראית מלוכלכת בדרך כזו או אחרת, כך שלא מפתיע שאף בחור לא רוצה להתקרב אליה - גם מבחינה רומנטית. זו כנראה הסיבה שהעלתה אתמול תמונה של אביזר אינטימי במיוחד לחשבון האינסטגרם שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברור שהחבר החדש של קאשה שומע הכל!/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה אינטימי? ובכן, מדובר בדילדו, אותו צעצוע מין שובב שנשים בדרך כלל מחביאות במגירה שליד המיטה ולא נוהגות לנפנף בו מול כל העולם. בכיתוב התמונה היא אפילו קראה למענג הוורוד "החבר החדש שלי". כשאין אף אחד בסביבה, תמיד אפשר לשלוף את התחליף שלא יכול לברוח ממך, גם אם את לוקחת אותו לראיון בתחנת הרדיו המקומית ומלבישה עליו את האוזניות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וזו היא אחרי בילוי מתיש עם הבויפרנד, כנראה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל זה לא הכל: כמה שעות אחרי, קאשה פרסמה תמונה של עצמה כשהיא שוכבת מעולפת על הספה. לא שוואלה! סלבס רומזת או משהו, אבל יכול להיות שהחבר החדש פשוט התיש אותה? ככה זה גברים (או לפחות חלק מאוד בולט שלהם), תמיד מתישים.


וואלה! סלבס גם מצאה פעם אביזר דומם כתחליף לחבר, שואב האבק שלה. רק שהיא זרקה אותו אחרי שלא הפסיק לנהום.


נחשו מה: קאשה גם השתינה באמצע הרחוב

והנה קאשה מודלפת

  • עוד באותו נושא:
  • קאשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully