וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תום אבני מדבר עם עצמו בגיל 11

וואלה! סלבס

21.10.2012 / 11:08

אחרי שצפה בסרטון של ג'רמיה מקדונלד, נזכר השחקן המתוק שגם לו יש סרטון ממש דומה והחליט לשתף את עם ישראל בקטע וידאו מצחיק במיוחד. צפו ותהנו. וואלה! סלבס פיצול אישיות

כולכם צפיתם בסרטון המרגש שפירסם ג'רמיה מקדונלד, בו הוא מצולם כשהוא מדבר עם עצמו כשהיה ילד. הסרטון בוודאי העלה במחשבות רבים מכם את המחשבה 'אויש למה לא עשינו זאת בעצמנו?', מי שגם חשב ככה, הוא השחקן תום אבני, אלא שהוא, לעומתכם, נזכר שהוא כן עשה את זה והחליט לצלם סרטון דומה.

בסרטון של אבני, הוא מצולם כשהוא יושב בסלון הבית שלו ושל בת זוגו, לירז צ'רכי, כשלפתע מפציע ממסך הטלוויזיה, ילד בן 11 העונה לשם, ניחשתם נכון, תום אבני.

אבני המבוגר מתחיל לנהל שיחה עם אבני הילדון, שכזכור, פרץ לעולמנו בגיל מאוד צעיר כמוגלי, במחזמר ספר הג'ונגל, ומסביר לו שהוא חייב להפסיק עם המשחק המוגזם. בהמשך, אבני הצעיר מביע את חיבתו העזה לצבע הספה עליה יושב אבני המבוגר, מה שגורם לתום לתהות איך הוא לא יצא הומו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתה מדבר אליי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר מכן, מנסה תום המבוגר לתת לעצמו טיפים ל 15 השנים הבאות, אלא שהילד הקטן לא ממש מעוניין להקשיב ומתחיל לשחק מחבואים עם עצמו. לאחר שהוא נרגע, אבני המבוגר מבקש מעצמו שינסה להיפטר מהכובע המטופש שהוא לובש ושידלג על קטע הריקוד שהוא עומד לבצע. הילד הקטן לא מקשיב ופוצח בריקוד, מה שגורם לתום להסתיר את הטלוויזיה.

לבסוף, לאחר שנמאס לתום המבוגר מעצמו הצעיר, הוא מחליט שהוא לא יכול לשנות את מה שכבר קרה ולבסוף, לאחר ויכוח קצר, הוא מתייאש ומכבה את הטלוויזיה, תוך שהוא ממלמל: "זה אבוד".

וואלה! סלבס ניהלה שיחה עם עצמה בגיל 10, אבל זה לא עזר, היא עדיין יצאה כונפה.

תום אבני מביים את לירז צ'רכי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully