וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קותי ויאנה: החברים מדברים

יוני פרוים

19.10.2012 / 6:30

רגע אחרי הפרידה שזעזעה את כולם, החברים של קותי ויאנה מתעשיית הבידור, הגיבו על הידיעה המרעישה. התגובות, כמו תמיד, היו מגוונות. וואלה! סלבס עדיין באבל

תמונות גולשים

נראה כי הידיעה הכי מרעישה של השבוע האחרון, הייתה ללא ספק הפרידה של הזוג הכי דביק על המסך שלכם בשנה האחרונה, קותי סבג ויאנה יוסף.

רגע אחרי הידיעה על פירוק החבילה, וואלה! סלבס יצאה לבדוק עם החברים של השניים, מה הם חושבים על הפרידה. דלית זריהן, ההיא מ'היפה והחנון', הביעה את צערה, "מה חבל, הם זוג של שנים". חודשים מאמי, חודשים.

קותי סבג, יאנה יוסף. תמונות גולשים
חבל עליהם. קותי ויאנה/תמונות גולשים

גם החברה שלהם מהבית, שרי שמחוב, נראתה מאוכזבת מהפרידה, "רואים ביניהם שזו אהבה", אמרה הלוליינית והסבירה,"בגלל שהם זוג מפורסם, זה נראה ככה". חבר נוסף מהבית, צבי פורטל, דווקא היה נראה מעודד ואופטימי, "אני מאמין שהם יחזרו". לשאלה אם יאנה תקבל בחזרה את קותי, ענה הפורטל, "אני לא יודע מי צריך לקבל את מי, אבל אני מאמין שיהיה בסדר".

ורק הגברת הראשונה של עולם הריאליטי, ליהיא גרינר, חושבת בכלל שמדובר בקונספירציה, "הם לא היו ביחד אף פעם", אמרה הבלונדה, "זה בולשיט". וכשהשאלות הפכו להיות קשות וליהיא התבקשה להסביר את העובדה שהשניים גרו ביחד היא העדיפה לחתוך, "מה אכפת לי? למה אנחנו מדברים עליהם?".

וואלה! סלבס הלכה לקנות גלידה. סליחה, היא גם צריכה להתגבר על הפרידה הזו. לא קל לה.

תמונות ראשונות: קותי אחרי הפרידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully