וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד האלכוהוליסטים של הוליווד

וואלה! סלבס

20.10.2012 / 1:03

מצעד האלכוהוליסטים של הוליווד

גם כוכבי הוליווד הזוהרים התמכרו לטיפה המרה ובעל כורחם נאלצו להיגמל. מבריטני ספירס דרך בן אפלק ועד הארי פוטר: קבלו הצצה לאובססיה השכיחה ביותר בהוליווד. וואלה! סלבס לוגמת, יורקת ובוהה בתמונות של איימי ווינהאוס (ז"ל)

א.א: דרו ברימור

תפריט משקאות: היא היתה רק בת שלוש כשליטפה את פניו של אי.טי וגרמה לעיני האמריקאים לנצוץ בגאווה, אלא שכעבור שש שנים, בעודה בת תשע, התמסרה לבקבוקי וודקה/גראס/אבקות לבנות, כל זה – רגע לפני גיל מצווה.

פוסט גמילה: ברימור טוענת שעד היום לא הצליחה להיפטר מהנוזל השטני, אך משתדלת לשמור על איזון. יא, רייט. החייזר צלצל והעיד אחרת.

א.א: רובין ויליאמס

תפריט משקאות: הוא נכנס לגרביונים של פיטר פן, לחלוק של רופא-ליצן ואפילו לשמלה של קוקסינלית, ולמרות הוורסטיליות, קשה היה להניח שרובין ויליאמס לא יצליח לשלוט בהרגלי צריכת האלכוהול שלו. אך כן, גם הוא צנח לתחתית הכוס. ויליאמס נאבק באלכוהוליזם כבר באייטיז, ועשה זאת בקושי רב.

פוסט גמילה: ויליאמס טוען שמהרגע ששם סוף להרגל הרע, חייו השתנו. זו הייתה חוויה קשה אך מפכחת, כך לטענתו. אם כך, לאיזה בור עמוק נפלה קריירת המשחק שלך, מיסטר ויליאמס?

א.א: בריטני ספירס

תפריט משקאות: גימי גימי מור, אנד מור. אנד מור. ועוד קצת. בריטני ספירס לא ידעה כיצד לשבור את הצימאון. היא עברה אינספור מפגשי שיקום וגמילה, מהויסקי ועד הקוק; אך למרבה הצער, דרכה הבלתי יציבה לא נפסקת עד עצם היום זה.

פוסט גמילה: כשתגלו, תשתפו גם את וואלה! סלבס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

א.א: דניאל רדקליף

תפריט משקאות: הארי פוטר הפנה את שרביט הקסמים לגופו הצנום והפך למכשף הכי חם ב- UK, אלא שהטרנספורמציה החפוזה לוותה בלא מעט בקבוקי זכוכית ופחיות. רדקליף טען שהיה מאוהב בחייו ספוגי האלכוהול, אבל לא עוד.

פוסט גמילה: רדקליף אכן היה אלכוהוליסט, אך התמכרותו היתה חשאית. רק לאחר שעבר גמילה, שיתף את העולם בעונג שהפיק מחריפות זמנית בוושט.

א.א: לינדזי לוהן

תפריט משקאות: קשה למנות כמה פעמים התפקדה הג'ינג'ית הרעה של הוליווד במכוני גמילה, אולי מכיוון שמדי כמה ימים דואגת לינדזי לוהן להיעצר עם מנה כפולה של אלכוהול הזורמת בדמה. בתי המשפט ניסו לרסן אותה, אך נחלו תבוסה. על כן, לוהן הצעירה יודעת לדקלם היטב את המשפט "קוראים לי לינדזי ואני מכורה ל-".


פוסט גמילה: ובכן, בדיוק כפי שנכתב על בריטני ספירס.

א.א: בן אפלק

תפריט משקאות: המקרה של בן אפלק ראוי לבוז וגיחוך. סופן של הניינטיז הביאו את שליטה העליון של הקומדיות הרומנטיות להתאהב במשקאות חריפים, עד כדי כך שבזמן טריפ הימורים פרוע בלאס וגאס, אפלק שתה כל כך הרבה אלכוהול, עד שנאלץ לנסוע הישר למוסד הגמילה הקרוב ביותר למחוזותיו.

פוסט גמילה: ג'ניפר גארנר, שתי זאוטוטות ופרישה מוקדמת מחיי הוליווד מושחתים, תרמו מאד להתבלותו של אפלק.

א.א: צ'ארלי שין

תפריט משקאות: כשהמצלמות מפסיקות לצלם, הילד הרע של "שני גברים וחצי" עסוק בעיקר בשתייה, הסנפה ומין מזדמן. כמובן שכל אלו גרמו לו לנדוד סחור וסחור בין תחנות משטרה, מכוני גמילה, בתי מעצר ואודישנים למקומות פוטנציאליים מהם, כמובן, ייזרק.

פוסט גמילה: סביר להניח שאם לא ירסן את יצריו המביכים, ימצא את עצמו מתהפך מתחת לאדמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully