וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה ארונוב: "אני מרוצה מהחזה שלי"

נועה רוזין

14.10.2012 / 15:37

השורדת הלוהטת, הגיעה לאירוע התרמה לסרטן השד וסיפרה על מערכת היחסים המורכבת שיש לה עם החזה שלה. גם מלי לוי ואסתי זקהיים מרוצות ממה שיש להן. וואלה! סלבס שטוחה

אבי כהן

צילום: אבי כהן
עריכה: אמיר קוטיגרו

לאלו מכם שלא יודעים, החודש נפתח "חודש המודעות לסרטן השד", מה שגרם לרשת "ללין", לערוך אירוע מכירות בשיתוף עם עמותת "אחת מתשע" ושלל מפורסמות, כשכל ההכנסות הולכות כתרומה למען העמותה.

בין הפנים המוכרות שבאו לנסות את מזלן כמוכרות, אפשר היה למצוא את הפרזנטורית יעל בר זוהר, מלי לוי, שהגיעה עם נועה וולמן, אנה ארונוב ואסתי זקהיים, שסיפרו על שיטות המכירה שלהן. "אם אתן כבר קונות, שזה יהיה למטרה טובה", אמרה וולמן לשתי בנות שרצו לעשות את הקנייה דווקא בבאר שבע. לעומתה, לוי, אימצה מבטא צרפתי והסבירה לקליינטיות כי "הפטוצ'לי לוונדר זה משהו שמעורר את החושים כל בוקר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיה איתו בשלום. מלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין השיחות על קרמים, מכירות והמחלה שלא אומרים את שמה, סיפרו הבנות גם על מערכת היחסים עם המרפסות שלהן. "אני מחבבת אותו", אמרה זקהיים, "הוא היה די יעיל, שימשו אותי היטב, הינקתי את שלושת ילדיי, השתמשתי בהם כאובייקט מיני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאוד מורכב. אנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם מלי לוי מסתדרת עם החזה שלה לא רע, "אני עברתי לידות, עם השנים אני חיה יותר בשלום עם שלי, אני מאוד אוהבת אותם". רק אצל ארונוב זה מאוד מורכב, "אני מצד אחד מאוד מרוצה כי ברוך השם נתנו, מצד שני לפעמים יש את הרגעים האלה שאתה אומר למה כל כך הרבה, למה לא קצת פחות למה צריך כל הזמן לארוז את זה, ולהסתיר את זה ולהקטין ואי אפשר עם גב פתוח? ויש רגעים שאני אומרת 'למה אבל? חצי מזה היה מספיק לי".

וואלה! סלבס מנהלת יחסי שנאה אהבה עם החזה שלה. ככה זה כשהפלסטיקאי מתבלבל ושם את כל הסיליקון רק בצד אחד.

הו מאמא: מלי לוי בקמפיין חדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully